Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۷ماهشه امروز فهمیدم زیر نوک سینه ی راستش یه چیزی مثل مهره اس ولی قرمزی و تورم نداره به نظرتون چیه؟؟خطرناکه؟؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشید
نوزادی ۵ ماهه دارم رفلاکس داره داروی امپرازول و شربت رانیتیدین هم تعصیری نداشتن همیشه بینیش بسته هست دیگه داره عادت میکنه با دهان نفس بکشه چیکار کنم قطره واب نمک تعصیر نداره صدای سینه اش هم بیشتر شده چی بهش بدم ؟؟ - سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- سیر نشدن نوزادان با شیر مادر
سلام وقتتون بخیر دخترم سه ماه و 20روزشه شیر خودمو بهش میدم ولی سیر نمیشه باید چیکار کنم خیلی اذیتم همش گریه میکنه و اینکه حساسیت به باقالی داره لطفا راهنماییم کنین
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر .دخترم براش فرني آرد برنج درست كردم رقيق شده ولي دخترم نميخوره با زبونش برميگردونه شيرخودمم كه تو خواب ميخوره به جز شير خشك آبتاميل چي پيشنهاد ميكنيد چون اين شيرخشك رو امتحان كرديم نخورد
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه
- دلدرد
سلام دختر سه ماهه دارم .قطره پدی لاکت عفونت .روده رو هم برطرف میکنه.؟ایا پودر کیدی لاکت براش ضررداره .نصف بسته پودر بدم چطور؟خیلی فوریه ممنون میشم.
- تقویتی برای بچه ی ۹ ماهه
سلام
بچه من وزنش ۶۳۰۰ هست ۹ ماهه. بی زحمت تقویتی های مناسب معرفی کنید. - سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- تغذیه
سلام اقایی دکتر ایا میتوان به سوپ نوزاد نه ماهه گوجه فرنگی اضافه نمود
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- سرما خوردگی
خترم ۷ ماهشه و وزنش ۷ کیلو و۲۰۰ گرم سرما خورده تب داشت استامینوفن دادم دیگه تب نداره اما عطسه وسرفه میکنه و اسهال دارد ولی آبریزش ندارد پلارژین و پدی لاکت بهش میدیم چه دا وری دیگه نیاز است سپاس از محبت و لطف شما
- بیسکویت
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا میتونم به نوزاد که تازه وارد هفته ی دوم هفت ماهگی شده بیسکویت مادر بدم با تشکر
- دفع پروتین
- کندی رشد
پسرمن7ماهونیم. موقع تولدوزنش 2850 وقدش 48ودورسرش35 بودوالان.وزنش 7کیلو ودورسرش44وقدش68هست. رشدش نرمال هست یانه؟
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟

