Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سويق گندم
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد آيا اين درسته كه سويق گندم اشتها آوره ؟خيلي از مادرها راضي هستن نميدونم بخاطر تبليغه يا واقعا وزن بچه رو زياد ميكنه دخترم ٩ ماهشه
- عفونت ريه
سلام دكتر من ي پسر سه ماه ونيمه دارم الان ٤روزه بستري هست بيمارستان گفتن عفونت ريه داره توي ازمايش اولش پلاكتش هم بالا بود رفته رو روي ٨٠٩هزارالان اما esr ش اول ١٧بود بعد از دو روز شد ١٥الان بعد از ٤ووز باز شده ٢٠و پلاكتش هم شده ٨٧٩ توروخدا بگيد چطور بجاي خوب شدن بدتر شده
- فاویسم و قطره پاراکید
پسرم فاویسم داره،فردا وکسن چهار ماهگی رو قراره بزنه میتونم بهش استامینوفن پاراکید بدم و چند قطره باید بهش بدم.
- پیروسوال قبلی شیرخشک
سلام اقای دکتر. پیرو سوال قبلیم مبنی بر نفخ و دلدرد نوزاد سی روزم بعد خوردن شیر خشک آپتامیل پپتی یک ، فرمودین که از داروهای ضد نفخ استفاده کنم. سوالم این بود که نیازی به تعویض شیر خشک نیست؟ پ با همین شیر خشک ادامه بدم؟
- بیسکویت
سلام اقای دکنر دخترم ۶ ماهشه میتونم بیهش بیسکویت مادر بدم با شیرم قاطی کنم میشه راهنمایی چه جوری وبا چی قاطی کنم
- اسهال
سلام .خسته نباشید آقای دکتر .دخترم شش ماه و دوروزه هستم. الان 16 روز هست که اسهال داره دکتر براش شربت کوتریموکسازول نوشته خوب نشد .آیا نوزادی که دندان در بیاورد دارو رو اسهال شدید تاثیر ندارد .ممنمنم
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- مدفوع
باسلام نوزادم ۳ ماهست سه روزه مدفوع نکرده هم شیر منو میخوره هم شیر خشک چه کاری میتونم انجام بدم
- سرماخوردگی اطفال
سلام خسته نباشید دکتر ؛دخترم ۱۹روزشه از روز اول موبه شیرخوردن دماغش خس خس میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
سلام من یه بچه ۹ ماهه دارم چند روز اسهال داشت بیمارستانم بستری شد اما اسهالش ادامه داشت دیشب یه شاسه پدی لاکت بهش دادم اسهالش بند اومده اما موقع خواب دل درد شدید داره گریه میکنه چیکار کنم آیا بخاطره کیدی لاکته چون برا دو سال به بالا ساخته شده؟ توروخدا جوابمو بدید
- فاویسم
سلام نوزاددختر۲ماهه دارم ازمایش غربالگری گفتن فاویسم داره فرداواکسن دارد ایامیتون استامینوفن دادبهش؟خطری ندارد؟
- واکسن
باسلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که روز قبل واکسن دریافت کرده امروز پایین ترازجای واکسن قرمز ومتورم شده ایامشکلی داره؟جای خودواکسن متورم نیست،برای درمانش چه کاری انجام بدیم
- زور
با سلام پسرم 7ماه و14 روزه ای دارم ریفلاکس دارد وبه پروتیین گاوی حساسیت داشت الان دو هفته است به مقدار کم از لبنیات استفاده میکنم علائم جز زور زدن الکی و بدون درد دارد یعنی حساسیت دارد؟ سوال دوممم این است که شربت زادتین واسه خس خس و سرفه میخورد خوابش میگیرد آیا مشکلی هست؟ سوال سومم داروهایی رفلاکس تا کی باید ادامه داد ؟خس خس و سرفه رو دارد
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام بچم ازوقتی بدنیا اومد خون تومدفوعش نبوده الان دوماه نیمش هست چندروز پیش دوبار رگه های خون تومدعوعش بود الان هم سرماخورده بینیش چرک کرده بعدمدفدعش هم خیلی ابکی هست حتی باسرفه یاگریه مدفوع میکنه شبا هم توخواب خیلی میپره ویهو گریه میکنه حالا نمیدونم کولیک هست یا رفلاکس یا حساسیت به پروتئین گاوی .گاهی وقتا هم شبا توخواب استفراغ میکنه که ازتوبینیش میزنه بیرون یه گاهی هم استفراغ تاتودهنش میاد وخودش برمیگرد وقورتش میده شربت پدی لاکت هم بهش دادم ولی تاثیری روش نداشت الان فقط دایمیتکون بهش میدم توروخدا یه راهنمیایی بهم کنید الان چندروزه نه تخم مرغ خوردم ونه لبنیات ونه گوشت گاوالان خواستم ببرمش ازمایش قبلش خودم باید لبنایت بخورم که تومدفوعش نشون بده یالازم نیست بخورم
- غذای کمکی
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام دوکتور .دختر من ۱۴ روزه هسته دوکتور بردم برای زردیش بهش قرض فنوباربیتال داده گفت یدونه قرضو سه تقسیم کنم بهش بدم دادن این قرض ضرری به دخترم داره یان؟
- گودی پشت سر
ملاج خلفی نوزاد تا چهار ماهگی بسته میشود چون یه گودی پشت سر داره که سفته آیا بسته شده یا نه
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟

