Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت کوچکی دور سر
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- کودک پنج ساله باوزن ۲۶ چه قدر سفکسیم بخور؟
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- دیدن خون در مدفوع
نوزادی دختر نه ماه خون روشن بصورت رگه ای در مدفوعش دیدم ، علایم دیگه مثله تب رو نداره، بعضی وقتا هم مدفوعش سبزه تیره ، میتونه بخاطر آهن باشه ؟
- اسهال واستفراغ وتب
سلام برای اسهال واستفراغ به بچه چهار ساله چه دارویی بدم
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- بی اشتهایی و بد غذایی
دختر شش ساله ام اصلا میل به غذا ندارد. بخاطر رفلاکس معده از نوزادی کم غذا بود ولی خوشبختانه درمان شد. اما الان مدتیست اصلا میل به هیچ غذایی ندارد حتی شدیدتر از قبل . داروهای اشتها اور اصلا کارساز نیست
- سلام آقای ی من بچمون ۴ماهگی واکسن تب بالای ۳۸درجه است شیاف۱۲۵ استامينوفن بزنم یانه
- وزن
باسلام وخسته نباشید من پسرم تازه یک سالش تموم شده بردمش بهداشت و زنش کردم وزنش ۸۰۰٪۸ بود خواستم بدونم که خوب یانه موقع تولد۷۰۰٪۲بود خواستم بدونم وزن گیریش خوب یانع
- مصرف دارو
سلام دکتر نوزاد ۵ ماهه باید چقدر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ با وزن ۸ کیلو چه مقدار مصرف کند
- سرمای نوزاد
سلام . آقای دکتر سرما خوردم نوزاد چند روزه دارم آیا از شیرم به بچه انتقال پیدا میکنه شوهرمم سرما خورده. واینکه اگه بچه سرما بخوره علائمش چیه و باید بیارم خدمتتون ؟
- سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه و قبلا قرص تیروبید هشت صبح بهش میدادم الان ک بزرگتره توی خواب با قطره چکان هم قرص نمیخورع و هرموقع ک بیدار میشه بهش میدم قرص را ایرادی دارع ک ساعتش تغیرکنه
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- سن از پوشک گرفتن
با سلام آقای دکتر پسرم تقریبا ۱۶ماهشه همه دورو اطراف میگن باید یواش یاوش از پوشک گرفتن و شروع کنی جیش کردند بهش یاد بدی میخواستم بپرسم آقای دکتر آیا زود هست ؟واینکه سن مناسب از پوشک گرفتن چه سنی هست؟ ممنون
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- حرف زدن
سلام آقای دکتر بچم ۱۳ماهه س گاهی چنتا کلمه میگه ولی موقع گشنگی و تشنگی و خواب فقط اشاره داره مثلا شیشه رو ببینه آب بخواد منتظره من حدس بزنم اگه این کارو نکنم گریه میکنه. ببخشید ک سوال بی مایه میپرسم ولی من ب این کار ادامه بدم یا نه بی توجه باشم؟ ممنون ک وقت میذارین
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دخترم ۱۰ ماهشه و به دلیل آلرژی از ۲ ماهگی شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره. الان آپتامیل پپتی نایاب شده من چکار کنم میتونم شیرخشک آپتامیل اچ آ بدم؟ اگر شیر خشک آپتامیل پپتی۱ که مخصوص بچه های زیر ۶ ماه هست رو بتونم پیدا کنم میتونم بدم یا چون ۱۰ ماهشه نباید بدم؟

