Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- قطره بینی
سلام خسته نباشید برای سرماخوردگی و آبریزش بینی نوزاد سه ماهه چه قطره ی بینی خوبه باتشکر
- سینه خیز 9ماعه
سلام بچم 9ماهشه خودش رو رو سینه میندازه ولی نه جلو میره نه عقب غلت میزنه چیکار کنم بنظرتون؟
- قطره آد
سلام آقای دکتر من پسرم الان ۱۳ روزش هست سه روزگی برای زردی پش شنا اوردم مشکل زدی حل شد اما از روز ۵ قطره آ د می خوره این قطره می پره توگلوش به طوری که نمی تونه نفس بکشه و دور لب و دماغ و چشمش سیاه میشه انثدر به پشتش زدم تا نفس بکشه تا ۹ روزگی سه بار این طوری شد بالاخره قطره رو با شیر خودم رقیق می کنم و با قاشق بهش می دم خیلی کم و یه زره یه زره اما دوباره دیروز پرید تو گلوش من چکارباید کنم جای گزینی نداره این حالت که نفسش می ره برای چند ثانیه یا حتی چند دقیقه عوارصی نداره نباید حضوری برای معاینه بیارم چون آز دیروز گاهی پاش مثل ویبره می لرزونه آیا بهم ارتباط داره ببخشید سوالم طولانی بود
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۲۰ روزه دارم ۲روز میشه سرماخورده روز اول فقط عطسه ابریزش بینی بود الان یه روزه همرا با سرفه خلط گلو (تب نداره ) دکترهم بردم بهش شربت دیفن هیدرامین با قطره بینی داد میتونم از شربت بهش بدم؟ضرر نداره؟
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - درباره قی دادنه چشم نوزاد
سلام بچم یه ماهو ده روزشه چشاش قی میده هرچند ساعت باید از قطره باکتی ماید استفاده کنم؟
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- تب
سلام الان بيماري كرونا هست ميترسم ببرم دكتر مشكل بچه من امروز شش ماهشو تموم كرد دوروزه تب ميكنه تبشم حدود ٣٧-٣٧/٥ميشه دفعات مدفوعشم بيشتر شده روزي ٧بار دليلش دندان دراودن ميتونه باشه يا ببرم دكتر لطفا جواب بديد
- کولیک
کولیک درنوزادان ازچ زمانی شروع میشه وچه زمانی ب پایان میرسه.
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- برگشت کولیک
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شیر خشک نان اچ آ واپتامیل اچ آ را ترکیب کنم وبه دختر 5 ماهه بدم؟ یا مشکل ایجاد میکنه؟ سوال دومم اینه اگه بچه ای کولیک داشته باشه 5 ماهگی خوب بشه امکان داره بعد دو هفته دوباره شروع بشه یا نه یه مشکل دیگه داره و کولیک دردسر دار تا کی ادامه داره؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. یه پسر دارم تازه سه ماهه شده حدود یک هفته است سرفه پشت سر هم میکنه دکتر براش آزیترومایسین ۱۰۰ و شربت گیاهی ضدسرفه ی ایورامی دادن که چهار روزه استفاده میکنه ولی سرفه اش قطع نشده و خس خس داره نظر شما چی هست؟با توجه به وضعیت کرونا امکان اینکه ببرم شهر دیگه نیست.چون متخصص خوب اینجا نیست
- خواب نوزاد
دختر هفت روزم همش خوابه بعضی وقتا به زور بیدار میشه چیکار کنم

