Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- عفونت ادراری نوزاد دوماه ونیمه
سلام آقای دکتر خسته نباشید .دختر من عفونت ادراری داشت ادرارش بد بو و رنگادرارش پررنگ وکم بود. شیر بزور میخورد وزنش زیاد نشده بود وگریه و بی قراری زیاد میکرد که یه خانم دکتری براش سفکسیم ۱۰۰تجویز کرد هر ۱۲ساعت تا ۷روز وقتی استفاده کردم بچه کامل خوب شد ادرارش هم رنگش کم رنگ شد و زیاد اما الان باز بعد دو روز که سفکسیم رو قطع کردم بازم رنگ ادرارش پررنگ شده و یکم بی قرارم بعضی اوقات هم شیر نمیخوره علائمش از قبل کمتره میتونم بازم سفکسیم ۱۰۰بدم و اینکه تا چند روز بدم بهش نمیخوام بیمارستان بستری کنم.
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- شلی کمر
سلام آقای دکتر دخترم ۲۹ هفته و۶ روزبه دنیا آمده باوزن ۱/۲۰۰ الان یکسال وسه ماهش است ۱۱کیلوهست کمرش شل ونرمه است نمیتوند قشنگ بشیندوقتی مینشیندکمرش به داخل میبرد نمیتونه صاف بشینه بیشتراز۲ دقیقه نمیشینه سریع ول میشه ویتامین دی بهش میدم شربت کلسیم بهش میدم آمپول دی ۳۰۰۰۰دوهفته پیش زدم فایده نداشت چیکارکنم کمرش سفت بشه بشینه کاردرمانی میبردمش الان به خاطر کرونا تعطیله چیکارکنم خیلی نگرانم
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- پسرم خیلی بالامیاره کم اشتها هست
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- سرفه هاي خلط دار
وقت بخير براي سرفه خلط دار براي كودك ٤ ساله كه شب ها بيشتر اذيته جه دارويي پيشنهاد ميدين؟
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- سرفه خلط دار نوزاد ۴۰ روزه
سرفه خلط دار و سینه صدای خش خش میده کمی
- واکسن آنفلوانزا
سلام وقت بخیر آقای دکتر واکسن آنفلوآنزا لازمه برای کودک زیر ۲سال زده بشه ؟ چه مارکی و چن دوز ؟
- انفولانزا
سلام وخیته نباشید خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۵ماهشه پنج روزه سرفه داره اوایل خشک بود که بردیم دکتر فقط اسپری سالبو دادن با قطره بینی و ساشه مونته لوکاست الان سرفهاش خس خس داره و سینش هم همینطور ممنون میشم بفرمایید براش چی استفاده کنم خیلی ممنون
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست

