Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- مطب کی باز میشه؟
- شب ادراری
باسلام پسر من ۵ سالش مشکل شب ادراری داره اول اسپری دسموپرسین و در هر دو بینی یکبار میزدم جواب نمیداد بعد سه بارش کردم و تا وقتی میزنم خشک خواستم بدونم تا چند وقت چقد دوز دارو استفاده کنم رفع بشه شنیدم تا سه ماه میشه ممنون
- سلام وقت بخیر
- اسم واکسن
سلام خسته نباشین. آقای دکتر هنوز واکسن آنفولانزا به داروخونه ندادن؟اگه واکسن اومده میشه اسمشو معروفی کنین.ممنونم میشم.
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- دخترم ۲۳ماه است شربت سفیکسیم چندسی سی بدم باوزن ۹ونیم کیلو
دخترم ۲۳ ماههست باوزن ۹کیلو ونیم شربت سیفکسیم چند سی سی بدم عفونت ادار درازمایش یو ا مشخص شده
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر. پسر سیزده ماهه دارم. چهار تا دندون داره فقط. تو روز و موقع بیداری دو تا دندون بالا رو به دندونای پایین میسابونا و همش دندوناشو صدا میده. اما شب و تو خواب اینکارو نمیکنه. این طبیعیه؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام .پسرم ۲۳ ماه و نیمه هست میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم ؟
- سرفه خلط دار
سلام.. برای درمان سرفه خلط دار چه دارویی مصرف کنیم...
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- یبوست نوزاد11ماه
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بازکردن مطب
سلام اقای دکتر شما از امروز مطب تشریف دارین؟؟
- گرفتگی صدا
سلام پسر هفت ماهه دارم ده روزیه سرماخوردگی داره با گرفتگی بینی و سرفه که شربت آموکسی سیلین دادن و پدی کاف که اثری نداشت مجدد پیش دکتر بردم الان خس خس و گرفتگی صدا دارن درصدرتی که گریه میکنه صدا نداره دکتر اسپری دادن الان ۴ روزه ولی اصلا بهتر نشده خیلی داره اذیت میشه چیکار کنم ممنون از راهنماییهاتون
- اسهال
نوزاد دو ماهم اسهال گرفته
- Top 10 Corporate Team Building Activities Across South Florida That Actually Work

