Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت کيد هليکس
سلام آقاي دکتر من 3 چهار روز پيش سرماي شديدي گزفتم که دکترا مي گفتن شبه آنفلانزاست خيلي شديد بدن درد داشتم و مريض بودم و بچه ي 13ماهه دارم که بهداشت رو رعايت ميکردم و ماسک ميزدم الان بچم کمي سرفه داره خيلي ميترسم قبلا سرما خورده بود 9ماهه بود دکتر بهش براي سرفه شربت کيد هليکس داد گياه برگ عشقه داخلش داره خواستم بپرسم شربت مدام داخل يخچال بود آيا الان که 5ماه گذشته ميتونم بهش بدم؟؟اثري داره؟
- غذاکمکی
سلام اقاب دکتر من دهترم یه هفته دیگه میشه ۵ ماهه میخواستم بدونم که کی باید سرلاک وغذاهای کمکی رو باید شروع کنم.چقدر وچگونه ممنون
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- قطره آد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ماه و ۵روزشه تا کی باید آدوکید بهش بدم ؟ دکتر گفته بود قبل شروع آهن باید کیدزپلاس بخوره ولی وقتی بهش دادم شکمش کار نمیکرد ۴روز قطع کردم دیگه ندادم دوباره الان خوب شده روزی یکبار دفع داره.گفت بجاش مولتی ویتامین پدیا بست بدم ولی میترسم بازم اینم بهش نسازه
- زردی صورت
نوازادمن که ب دنیااومده بودزرد16بوددکترقرص وشربت به دادمصرف کردم اومد7الان صورتش زردشده چکارکنم داروهایی که قبلا استفاده کردم براش رادارم آیااستفاده کنم براس آیاختنه یاحجامت کمکش میکنند
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- رفلاکس
سلام.پسرمن رفلاکس داره ک با رانیتیدین و امپرازول خوب نشد میشه بهش قرص نکسیوم بدم ممنون وشما چ نظری دارید
- فشار آوردن هنگام دفع ادرار و مدفوع
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- غذا نخوردن
سلام دخترم 10ماه و یک روزشه چند روزه غذا نمیخوره اصلا حتی اگه چیزی ب زور بزارم دهانش سریع بیرون میده ولی شیر میخوره (شیر خشک ببلاگar ) دندون هم داره درمیاره یه تیکه روی لثه اش مشخصه (شش تا دندوناش دراومدن) قبلا همیشه غذا شو خوب و کامل میخورد این غذا نخوردنش دلیلش چیه.
- سرفه
سلام دخترم 4ماهشه تب داشت خوب شد. الان 2شب هست ک شبا زیاد سرفه میکنه و احساس میکنم گلوش خلط داره چکار کنم؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- کمبود آهن
با عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ به هیچ عنوان قطره آهن یا ترکیبی رو نمیتواند بخورد و بالا میاورد. چه کارکنم؟ منتظر راهنمایی پاسخ گرانقدر شما هستم.سپاس.
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچه سه روزه دارم از روز دوم عق میزنه و روز سوم هم از صبح چهار بار سرفه کرده بنظرتو سرما خورده ؟ممنون از شما
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- رگه های سیاه در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید. نوزادم دچار آلرژی شده بود که الان فقط شیر خشک ببلاک HA بهش میدم جز اون هیچ غذای کمکی یا قطره آهن استفاده نمیکنه اما امروز داخل مدفوعش رگه های سیاه بود. آیا داخل شیر خشک مکمل آهن هست که باعث این رگه ها شده؟ یا ممکنه دلیل آلرژی باشه؟

