Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیتروپایسین
پسرم ۱سالشه میشه بگین چقدر آزیترومایسین بدم بهش وهر چند ساعت بدم درضمن وزنش ۹ کیلو هست
- درمان سرفه نوزاد ۵ماهه
باسلام نوزادمون بردیم دکتر ازیر توماسین واسپری برای تنفس داده ولی اصلا بهتر نشده مدام سرفه میکنه ولی تب نداره
- تاخیر در واکسن یک سالگی به دلیل مبتلا به کرونا
- ازمایش ادرار
با سلام آقای دکتر در آزمایش ادرار کودک یک ساله ام ph :8و epithelial cells: 5-6 است و باکتری هم rare است و بقیه ی موارد نرمال است آیا مشکلی داره؟؟؟
- شیر خوردن
سلام و وقت به خیر کودک من چهار ماهشه، ۲۴ ساعت تغذیه و خواب و بیداریش رو تحت نظر قرار دادم و ثبت کردم بعدش متوجه شدم که ۱۶ بار در طول ۲۴ ساعت شیر خورده این قضیه خیلی منو اذیت میکنه خیلی به من وابسته است و هیچ کار دیگه ای نمیتونم انجام بدم چون مدام باید به اون برسم چه طور می تونم نحوه شیر خوردنش رو تغییر بدم؟ ممنونم از پاسختون به سوال ها
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟
- سفیدی مو
سلام ببخشیو دخترم دوسالشه سه تا تار موی سفید داره از کمبود کدام ویتامینه ممنون میشم
- ۲۰ سالمه و هسته خرما خوردم
- قی کردن یک چشم
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماهه دارم که چشماش قی میزدن بردمش بهداشت بهم گفت بازربه ملایم بزنم به گوشه چشمش من هم همین کار رو انجام دادم یکیشون خوب شد ولی چشم سمت راستش هنوز قی میزنه زیاد و اشک هم ازش میاد خواستم بدونم باید چیکار کنم تاخوب بشه ممنون
- استفاده از ادویه
آیا میتوان از ادویه زردچوبه برا نوزاد هشت ماه و پانزده روز استفاده کرد ؟
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- دختر۷ماهمسرماخوردهخیلیسرفهمیکنهچیبدمبهش
- زرد بودن کف دست و پا
دختر بچهای من یکی 7سال و یکی شیش سال هستن و به تازگی کف دست و پا آنها زرد است علت چیست
- سوال
سلام آقای دکتر هفته پیش ازتون راجب نوزاد هشت ماهه ام سوال کردم ک وقتی چیزی میخواد خودش میلرزونه.الانم همانگونه هستش عضلاتش را سفت میکنه خودشو جم میکنه دست وپاش میلرزونه طوری ک انگارآدم هول میشه وقتی چیزی بخواد این کار انجام میده و وقتی ک این کارانجام میده حواسشو پرت میکنم دیگ در اون لحظه این کار نمیکنم.میخواسم ببینم آیا جای نگرانی وجود داره واین رفتارش حتما عصبی باید ببرمش دکتر یا جای نگرانی نداره خودش رفع میشه؟؟وبرای زودتر حل شدن این مسله اقدامی باید انجام بدم؟.ممنون میشم به طورکامل راهنمایی کنید میترسم آسیبی ب مغزش برسه با توجه ب شرایط موجود کشور ما موندیم توخونه جایی میترسیم بریم ببرمش دکتر تو روخدا منو کمی بیشتر راهنمایی کنید ک علت چی میتونه باشه ایا عصبی و من چه کنم بهتر بشه ممنون از پاسخگویی شما.اجرتون با خدا
- ورم لب کودک
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- نحوه مصرف قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله و اینکه چند عدد قرص رو باید مصرف کنه. با تشکر

