Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایاشربت ویتامین آ+د.بیشتربدی خطرناکه به نوزاد۵ماهه
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- سفر با نوزاد
سلام و وقت بخیر. سفر 10 ساعته با ماشین شخصی به همراه نوزاد دو ماهه برای او خطر یا عوارضی همراه دارد؟ چه توصیه و پیشنهادی برای این سفر دارید؟ ممنونم از شما.
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- سرماخودگی
سلام پسرم 2سالشه سرفه های خشک میکنه موقع سرفه حالت تهوع ام داره لطفا بگین چیکار کنم
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- شیر
سلام آقای دکتر دختر بیست روزه ای دارم همش به خودش می پیچد و زور میزند شیر درست نمی خورد دیشب هم خلط بالا آورد خواهشا بگید چکار کنم
- شیرخشک
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه اویل بهش اپتامیل میدادم ۲۰ روزی هست نان میدم امکانش هست ک از دو شیرخشک همزمان استفاده کرد؟ برای وزن گیری خوب چه شیرخشکی بهتر هست؟ ممنون
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید . شربت پدی کلد برا بچه ۱۹ماه با وزن ۱۰/۵ روزانه چند سی سی استفاده شود
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- ریفلاکس معده
سلام خسته نباشید. من یک دختر دو سال و هشت ماهه دارم که ریفلاکس معده داره و دکتر براش رانیتیدین تجویز کرده جدیدا خبرهایی درباره حذف رانیتیدین هستش میخواستم بدونم جایگزین چی میتونیم بهش بدیم.و اینکه مشکل خواب داره و اکثرا کابوس میبینه و تو خواب زیاد گریه میکنه.ممکنه میشم راهنمایی کنید؟متشکرم.
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم برای پسر ۳ سال ونیم چقدره؟؟
- شب ادراری دختر۵ساله
لطفا بگین چیکار کنم البته تو ارثی هم شامل جالش میشه ممنون میشم راهنماییم کنید .
- برفک دهان نوزاد
سلام پسرم هشت ماهه هست دهنش برفک زده صداشم گرفته مشکلی هست

