Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- سلام پسر شیش ساله دارم.تب د ره ازمایش خونی سالم دکتر بردم گفتن ویروسه تومدفوعش خون دیدم.یبوست داشت الن که کار کرده شکمش.تومدفوعش خون دیدم
- استفراغ
سلام ببخشید اقای دکتر سوالی داشتم بچم هفت ماه و یک هفته داره موقعی که واکسن 6ماهگی اش زدم از ظهرش بچم استفراغ شدید میکرد همینجور مدام حتی یکم شیر هم میخورد برمیگردوند تا اینکه عصرش بردمش دکتر بهش شربت اندانسترون داد تا بهش دادم برگردوند مجبور شدیم آمپولش بهش بزنیم تا شب که آمپول نزده بود همینجور استفراغ دیگه خوب شد کلا تا سه روز پیش دوباره همون استفراغ رو کرد باز بهش شیر دادم باز استفراغ شریت اندانسترون خریدم یهش دادم بعد ده دقیقه برگردوند ولی دیگه خوب شد نمیدونم اون روز یکم توو هوای گرم بود گرماش شده بود و عصرش برای بار اول بهش بسکویت مادر که نرمش کرده بودم بهش دادم و تا امروز باز دوبار اون استفراغ ها کرد دیگه بهش دارو ندادم..استفراغ شدیده از بینی بیزون میزنه به نظرتون بخاطر چیه ؟ غذای کمکی رو چهار وعده میدم ظهر و شب سوپ صبح و عصر سرلاک یا فرنی یه هفته قبل هم شربت زاتدین خارجی بهش میدادم عوارض این دارو نیست؟ باید چیکار کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام من نوزادم فردا میره تو پنج ماه الان 20روز آب دهنش خیلی میاد سرش داغ میشه میخوام علتش رو بدونم نرمی حنجره هم داره
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- مدفوع نوزادچهار ماهه
با سلام نوزاد چهار ماهه که شیر خشک مصرف می کند از امروز مدفوع به طور کلی فرق کرده است و سبز به زرد تخم دار تبدیل شده است؟ و کمی هم خون دیده شده است. در روزهای قبل نوزاد فقط روزه یکبار مدفوع میکرد اما امروز 8 بار مدفوع کرده است؟ آیا به پزشک مراجعه کنیم.
- ازمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید.آیا نوزاد ۱۵ ماهه آزمایش داره؟اگه داره چه نوعی هستش؟ ممنونم
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه 11کیلو وزنشه..میخواستم بدونم قطره اهن ادزیرچند قطره بهش بدم ممنون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- سرماخوردگی کودک ۲ سال و۴ماه
با سلام دخترم سرماخورده آبریزش بینی داره وگرفتگی بینی سرفه هم میکنه
- قطره اهن لیپوزوفر
باسلام من دخترم 6 ماهشه و 7 کیلو هس قطره آهن لیپوزوفر قرمز میدم میشه بگین چقد باس بهش بدم ممنونم
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام،یه روزه شکم پسرم کار نکرده سه ماه و نیم،ممنون میشم دارویی معرفی کنین
- فاویسم
آیا به کودک ۷ساله فاویسمی که تب کرده شربت استامیفون می توانم بدم
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- سلام خسته نباشی علت ریختن ناخون بچه ۶ساله چیست بعدازبیماری کرونا

