Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰۰. برای کودک ۱۳ کاهه
کودک ۱۳ ماهه قد ۷۶ وزن ۸ کیلو ۸۰۰ گرم کودک ۳۳هفته به دنیا آمده در حاضر سرفه خلط دار و آبریزش بینی دارد
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- تيروييد
دخترم ٤ سال و نيم داره وزن كمي داره ١٢.٥ كيلو و قد ١٠٠ از لحاظ شادايي خوبه ولي چند وقته كه ناخنهاش افتاده ممكنه مشكله تيروييد داشته باشه
- کم اشتهایی
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- ویروس
سلام اقای دکتر من پسرم دوهفته پیش ویروس ده روز گرفت خوب شد ایا امکان دارد دوباره از کسی که این ویروس رادارد دوباره بگیرد باتشکر از شما
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- قرمزی و جوش سرسفید مقعد
آقای دکتر دخترم ۳ سال و۸ ماهشه اطراف مقعدش قرمز شده و جوش سرسفیدزده و میگه میخاره زینک و ان ان و کلوتریمازول شدم فایده نداشت
- چند قاشق برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
چند قاشق غذاخوری برای کودک۱۷کیلوگرم مصرف شود
- دیابت کوکان
سلام آقای دکتر کودک سه ساله مبتلا به دیابت کودکان شده میگن ویروسیه آیا درمان میشه
- ادرار گردن
سلام آقای دکتر گرامی پسرم ۵.۵ هستش بیمار شماست ولی متاسفانه رشت نیستم از امروز صبح هر نیم ساعت میره دستشویی و ببخشیدمیگه جیش دارم یخورده یا چند قطره میکنه و تمام میشه دیشبم گفت زیر دلم درد میکنه و بعدش خوب شد میخوام بدونم دارویی باید مصرف کنه یا مشکل خاصی داره؟

