Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم درد
دخترم دوسال ونيمش ک ديرب ديرشکمش کارميکنه ولي مدفوعش سفت نيست ازمايش وسنوش مشکلي نداشت قبلاشکم دردنداشت الان موقع خوردن غذاشکم دردميگيرش
- سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید پسرم تو این ۱ ماه ۳ بار مریض شده مولتی یا مکملی هستش برا تقویت سیستم ایمنی ک دیر تر مریض بشه ؟
- شربت استامینوفن تاریخ گذشته
بچم سه سالشه شب با پادرد بیدارشد ماساژ دادم خوب نشد ۵ میلیگرم شربت استامینوفن دادم بهش بعد که خورد نگا کردم دیدم ۲ سال از تاریخ شربت گذشته خطرناکهه؟
- بیهوشی دندان پزشکی
باسلام و احترام دخترم دوسالش هست و دکتر دندونپزشک میگه باید تحت بیهوشی دندوناشو درست کنه آیا کار درستی است ؟ و خطرناک نیست؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- پاسخ بهسفیکسیم
پسرم دوازده سالشه روز یک عدد سفکسیم ۲۰۰ عفونت سینوسش رو خوب میکنه ؟
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین
- مصرف ایبو پروفن برای رفع تب کودک ۵ساله
برای کودک۵ساله با وزن ۲۰کیلو چند سی سی ایبوپروفن نیاز است؟
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- زخم مقعد
سلام اقا /خانم دکتر ، امیدوارم که خوب و سلامت باشید ، حقیقتا من شماره شما را در فضای مجازی دیدم و یک درصد احتمال دادم که راست باشه، بخاطر مشکل فرزندم مزاحم شما شدم،۱ ماه پیش با توجه به گفته دخترم ۲ سال و نیم متوجه زخم مقعد وی شدم و به دکتر متخصص مراجعه کردم ایشان زخم را تایید کردند و پماد همورویید برای درمان زخم و یک داروی ساختگی برای شل شدن مدفوع تجویز کردند،ولی بعد از مدت ۱۵ روز استفاده از پماد متوجه شدم که زخم بدتر شده و پوست اطراف مقعد بشدت قرمز و ملتهب شده به همین دلیل مصرف پماد را قحط کردم ولی همچنان از شربت استفاده میکنم تا دچار یبوست نشود،با این اوضاع ویروس کرونا میترسم دخترم را به بیمارستان ببرم ، و امشب هم برای اولین بار شب با درد از خواب بیدار شد ، بنظر شما چکار کنم؟؟؟؟؟
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- سلام کودک یک ساله دارم که چند روزی اسهال و آبریزش بینی دارد و از دیروز تب میکند ممکن است از دندان هایش باشد ید بیماری ویروسی در چه صورتی باید چرک خشک کن و به چه مقدار به کودکم بدهم

