Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید کودک ۲ ساله من سینه سمت چپش ورم داره بهم گفتن توده یا همان بافت پستانی فقط دست نباید بزنید آیا نگران کننده هست یانه
- ویروس چشم
سلام خسته نباشید من پسرم شب خودبه خودیه چشمش کنه زده شب خوابید صبح کلایه چشماش بادکرده بودبدش اونیکیم همینجورشدولی کمتربادداشت تعطیلات بودنتوستم دکترببرم بردم داروخانه یه قطره سولفاستامید۱۰درصدهرهشت ساعت یه قطره ویک پمادبتامتازون دادهر۱۲ساعت فط نگفته تاچندروزبایداین داروهارواستفاده کنم الان چیزی نمیدوم پسرمم دوسالشه
- سرفه ی کودک پنج ماهه
سلام دخترم سرماخورده بود بردمش دکتر سرفه نمیکرد روز بعدش سرفه هاش شروع شده چکار کنم آقای دکتر
- نخوردن قرص تروئید
سلام.آقای دکتر من دختر9ماه دارم شیر مادر هم میخوره.من تروئید کم کار دارم اگه قرصمو نخورم واسه دخترم مشکلی پیش میاد؟
- گریپ میکسچر
باعرض سلام . آیا می توان از گریپ میکسچر برای دل درد کودک یک ساله استفاده کرد؟
- کش و قوس های نوزاد
سلام پسرم سه ماه است شبا روز هاهم بدن خودشو کش و قوس میده دلیلش چیه ببخشید باد معده هم زیاد میده بیرون
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- در مورد عفونت چشم کودک
سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتری میاد وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی میاد هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.یکبار من یادم رفت و قطره باکتی میاد را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- چشم
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز آبریزش بینی دارد فرمودید قطره بزنم و بخور بگذارم بهتر شد عصری چشمش اشک میزند و قرمز است باید چکار کنم خواهشا راهنمایی بفرمایید
- سلام اقای دکتر دختر 7سال دارم همیشه کف پاهش داغ هست چند روز مف پاهاش زرد هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۳سال و ۳ماهشه.باوزن ۱۴کیلو مدتیه سرماخورده یک دوره آزیترو مایسین وسفیکسیم مصرف کرده به دلیل خروسک به شما مراجعه کردیم خروسکش خوب شده ولی حدود یکهفته هست که سرفه خلط دار داره سینش پره الان ۵روز هست اسپری سالبوتامول و کاتوسین استفاده میکنه و شربت سیتریزین و پودر مونته لوکاست میخواستم از حضورتون سوال کنم چقدر زمان میبره تا کامل خوب بشه الان فقط سرفه داره سینش خرابه ممنون زنده باشید
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۱ ماهی هست پایش سوخته هزار نوع پماد زدم اما اصلا خوب نشده توروخدا کمکم کنید
- گرفتگی صدا
با سلام ، دختر ده ماهه ای دارم که علائم سرماخوردگی ندارد ولی صدایش گرفته است ، و چن عدد زخم سفید یا برفک در دهان مشاهده شد ، میشود لطفا راهنمایی کنید
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن ۴ ماهگی پسرمو امروز زدم تا چند روز باید بهش قطره استامینو فن بدم؟؟
- چسبندگی
با سلام دختر من 3 سالشه و در ناحیه واژن چسبندگی داره چکار باید بکنم ممنون میشم از راهنماییتون
- کمکی
باسلام نوزاد دوقلو دارم که یک قل آن پنج کیلوونیم است شیر کم میخورد میخام من کمکی شروع کنم ریزه میزه است میشه راهنمایی کنید اول چجوری شروع کنم
- سرفه
سلام دکتر عزیز.دخترم یکسال و نیمشه ۴روز ابریزش بینی داشت رنگش سبز بود بهش شربت کوریران ۸ساعتی ۲ونیم سی سی دادم.حالا روز پنجم سرفه میکنه شربت قبلی حذف کنم. چی بدم بهش برای سرفش که بند بیاد؟
- دوسالگی
سلام.وقت بخیر.دخترم ۲سال و یک ماهش،هست.دیگه قطره آهن نمیدم.آیا از ۲ سالگی باید شربت یا قطره ای بدم؟
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.

