Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- دختمر شش سالشه یه چشمش قرمز شده اشک ازش میاد چه قره ای استفاده کنم خوب بشه ممنون
- واکسن4ماهگی
باعرض سلام ببخشید آقای دکتر بعد از واکسن 4 ماهگی تب نوزاد تا چند درجه طبیعی است ونیاز به مراجعه به پزشک نیست ؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- سرماخوردگی کودک چهارساله
سلام من پسرم ۴سالش هست دو روزه تب کرده امروز تبش خوب شده گلودرد داره هیچی نمیتونه بخوره رو صورت و بدنش جوش زده چیکارکنیم
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟
- اسهال
سلام دختر من یک هفته بعد از زدن واکسن ۴ ماهگی دچار اسهال شده خیلی شل وآبکیه و تا الان هم خوب نشده دلیلش چی میتونه باشه؟ ۱۰خرداد واکسنشو زدم و روزی ۲الی ۳بار اسهال میکنه آیا نگران کننده هستش؟؟
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟
- شیر خوشک
سلام شیر خوشک آپتامیل ha دارو خانه ها نداشت میشه به جای آن آپتامیل جونیور بدهم جونیور هم پیدا نمیشه کم پیدا میشه من میتونم بعداز یک سال شیر بز بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر
- نوزاد
نوزاد۴ماهه ام خیلی سرفه میکنه دکترسیتریزین وآزیترومایسین داده.آیامیتونم خودم شربت گیاهی آیورامی بدم.
- نوزاد
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- یبوست نوزاد
باسلام خدمت آقای دکترپسرم هفت ماهش شده ویک ماه هست که شیرخشک بیومیل ۲بهش میدم یبوست شدیدگرفته چه شیرخشکی روجایگزین کنم خوبه؟قبلابیومیل۱ میدادم بهتربود
- پسرم دوسالشه یبوست داره
سلام اقای دکتر پسرم دو سالشه یبوست داره چی بهش بدم بعضی وقت ها هرروز شکمش کار میکنه ولی خیلی اذیت میشه نمیدونم باید چیکار کنم
- سرماخوردگی
نوزادسیزده روزه دوردزه زیادعطسه میزنه و سرفه میکنه دلیلش چیه
- شربت پاراکید برای بچه ١٠ ماهه
دخترم ۱۷ کیلوست و ۴ ساله شه چند سی سی شربت پاراکید تب بر بدم ؟
- دخترم ۹ ماهه هست و از شربت آموکسیسیلین حساسیت گرفته سرش خیلی میخارا و اذیت میشه چه پمادی بزنم.
- ویتامین ها
سلام اقای دکتر کرم بین عزیز و گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی باشد. اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که پزشکش شما می باشید، ویتامین اد مصرف میکند. اقای دکتر ویزیت بعدی کی باید بیاییم خدمت شما، اقای دکتر مصرف اهن یا سایر ویتامین ها باید از کی شروع بشود ؟ یک دنیا سپاس و یک دنیا ممنونم از وقتی که دلسوزانه برای مادرها میگذارید. دعای خیر ما همیشه دنبال شما دکتر متواضع میباشد.
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- بیخوابینوزاد
سلامخستهنباشیدپسرمنهماهونیمشهازاولخوابخوبینداشتولیالانخیلیبدترشدهروزایکیدوساعتمیخوابهشباتونیمساعتدوسهبارپامیشهدکتربردمسونووازمایشگرفتنمشکلینداشتبهجزیهکمکمخونینمیدانمچکارکنمازبیخوابیکلافهشدم

