Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- تيروييد
دخترم ٤ سال و نيم داره وزن كمي داره ١٢.٥ كيلو و قد ١٠٠ از لحاظ شادايي خوبه ولي چند وقته كه ناخنهاش افتاده ممكنه مشكله تيروييد داشته باشه
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- دستشوئی کودک همراه با ترس
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله و یه دختر ۶ ماهه دارم آیا براشون واکسن آنفولانزا بزنم؟
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- مولتی ویتامین کودکان
با سلام و وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم زمانی که یک ماه ما یک مولتی ویتامین تقویت سیستم ایمنی مثل آسماویت به کودک 4 ساله دادیم، میتونیم یک ماه بعد، یک مولتی دیگه بهش بدیم؟ یعنی آیا باید مولتی ها رو دوره ای داد؟ ممنون و متشکر
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- بالابودن گلبول سفید علتش چیه
پسرمن ۲ سال ودوماهشه ی هفته پیش تب کرد وادرارمکررداشت بردیم دکتروبراش آزمایش ادارنوشت توآزمایش ادارش جلوی کتون دوتامثبت اومده بود بعدبردیم پیش متخصص آزمایش سی بی سی براش نوشت ک گلبول سفیدش ۳۷ هست میخوام بدونم این بالا بودن گلبول نشانه ی چی میتونه باشه
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- سلام اغای دکتر دخترم العان از روری زمین پودر فلفل قرمز ریخته بود خورد مشگلی پیش نمیاد یک سالشع
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- نفخ و دل پیچه
کودک من ۹ماهه است به علت دلپیچه و نفخ شبها نمیخوابد که تشخیص پزشک عفونت ویروسی است برای درد شکم میتونم شربت استامینوفن بدهم؟
- تب واسهال
باسلام ووقت بخیرآقای دکتر دخترم توای این ده روزه دوبارهردفعه تب ۳روزه داشته سری قبل خروسک بود وچن روزبعدهمه علائم عفونت ادراری روداشت اماازمایش خون واداراش سالم بود الان باز۳روزه تب داره واسهال واستفراغ طوری ک دیگه زرداب اوردبالا دکترگف ازمایشش خوبه شایدویروس بوده الان چقدصبرکنم اگه بازتب واستفراغ داشت ببرم دکتر؟باشیاف وقطره هم کمی میادپایین اماکماکان تب داره
- شربت
سلام آقای دکتر شب خوش ،کودک دوسال نیم دارم با،وزن۱۳کیلو شما دکترش هستید میشه از شربت ایمیونس استفاده کنه ،روزی چند سی سی باید بهش بدم ممنون میشم اقای دکتر
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟

