Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- غده زیر بغل کودک
سلام. یک غده در زیر بغل کودک ما بود اما پس مدتی سر باز کرد و الان خیلی کوچیک شده اما از بین نمیره و خیلی بوی بد میده. برای بوی بد چیکار کنیم و کلا ایا از بین میره این غده؟
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- کمبود وزن
سلام خسته نباشید دختر ۲ ساله دارم خیلی کمبود وزن دارد هر شربت مولتی ویتامین باهر مارکی دادم ولی هیچ اثری ندیدم غذا کم. میخورد ممنون
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماه ووزنگیری نا مناسب
سلام دخترم ۵ ماهشه تو هفته ۳۳ با وزن ۱۴۰۰ به دنیا اومد رفلاکس داره بردم دکتر داروی امپرازول بهش میدم فق شیر خوشکیه اونم Ar بهش میدم بعداز ۵ ماه الان قدش ۵۸ و وزنش ۵ کیلوه تورو خدا یه راهنمای بکنید دیگه دارم دیوانه میشم براش به تازگی شیرم نمیخوره باید با سرنگ بهش بدم اونم اینقدر گریه میکنه که نگید
- چین پای نوزاد
یکی از پاها یک چین اضافه دارد مشکلی هست یا نه
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- اسهال سبزرنگ نوزاد سه ماه
- سرماماخوردگی
پسرم 2سالشه سرماخورده 3روزه سینش خلطی شده صداش خروسکی و آبریزش بینی داره و همش نق میزنه از شبی ک فهمیدم سرماخورده شربت سرماخوردگی کودکان دادم و استامینوفن از دیروز بهش هر 6ساعت هم آموکسی سلین 125و شربت دیفن هیدرامین و دوتاشربت قبلی میدم بنظرتون نیاز ب آمپول هی ببرمش دکتر آخه میترسم
- نوزاد ۴ ماه دارم اشتها اصلا نداره چن تا دکتر بردم میگن همه چیزش سالمه لطفا راهنمایی کنین ممنون شیر خشک اصلا نمیخوره صبح تا شب فقط ۶۰ سی سی
- کم اشتهایی
- سوختگی پشت نوزاد
سلام خسته نباشید پشت پسرم سوخته در واقع مقعدش چ پماد ی واسش استفاده کنم ممنونم
- دندان
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی چه دارویی میتوانم برای دندان درد استفاده کنم که به نوزادم آسیب نزنه
- کوتاهی قدکودک هیجده ماهه
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم ۵ماهشه آلرژی پروتئین گاوی داره الان دوماهه که سرما خورده هرچی بهش دارو میدم بهترنمیشه زیادهم بالا میاره
- سلام نوزاد ما سه ماهه هست سرفه خشک میکنه چه داروی بهس بدیم

