Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاوازاکی
سال گذشته دخترم مخملک گرفت که همرا با تب و سایر علایم بود.امسال هم دوباره همون علایم رو بدون تب داره.ازمایش خون گرفتن دکتر گفت مشکلی نداره ولی دوبتره که بررسی کردن می گن شاید کاوازاکی باشه.برای اطمینان یه اکو از قلب دخترم گفته بگیرید
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- غدد لنفاوی شکم
سلام پسرمن هشت ساله اش است وبعضی وقتها شکمش درد میکند بعداز دوهفته که سرماخورده شکم درد ش شروع شد وحالا بعداز آزمایش وسونو ودارو بازهم گاهی درد دارد ودر طول این سه وچهار ماه اصلا نمیتواند بدود به نظرتون چیکار کنیم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- فاویس
- زینک
سلام خسته نباشید. آیا قطره میم اورنج حاوی زینک است؟
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- سرما خوردگی مداوم
سلام من آقای دکتر من دو پسر دوسال و نیمه و هشت ساله دارم اینا اول پاییز سرما خوردن و از اون موقع تا حالا دو هفته خوبن یک هفته مریض خیلی سرفه میکنن و آبریزش دارن گلوهاشونم خلطی و پسر کوچیکم تب میکنه علت سرما خوردگی وی در پی چی هست؟ و من باید چیکار کنم که سرما خوردگیشون کامل خوب بشه از چه داروهایی باید برای بر طرف کردن خلط گلو وتب و بخصوص سرفه. های پی در پی و شدید که منجر به استفراغ میشه استفاده کنم؟ ممنون میشم اگه جواب بدین،
- پودر امپرازول
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید دکتر واسه پسرم از ۲ماهونیم پودر امپرازول واسه ریفلاکس تجویز کرده الان یک هفته دیگه ۵ماهش تموم میشه ولی هنوزم شیر بالا میاره این پودرا تاکی بایداستفاده کنه؟؟؟؟؟
- بدشکلی سر نوزاد
سلام اقای دکتر سر نوزاد من به طرف پشت سر کشیده و کمی دراز است چکار کنم یا به کجا مراجعه کنم چند تا متخصص اطفال که دیده گفتند خوب میشه ولی الان که 6 هفته است وهیچ تغییری نکرده است به کجا مراجعه کنم
- گلو درد
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۵سالشه وزن ۱۶ ۱۷کیلو گلو درد داره تب داشت سفکسیم صد رو هر ۱۲ساعت چند سی سی باید بهش بدم ؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من پسرم یک ابان میشه دوماهه به لاکتوز شیر حساسیت داشت بهش ببلاک اچ ا دادن شکمش خوب کار میکرد در روز ۴تا۵ دفعه کار میکرد الان ۴روزه زور میزنه چیزی نمیاد باکلب ماساژ اب جوش ونبات ولی یک تادوبار شکمش کار میکنه چکارکنم خیلی داره اذبت میشه
- یبوست
سلام پسرم سه ماه و نیمشه اسهال داشت ماه قبل که آوردیم مطب پدی لاکت دادین الان چند روزه یبوست داره پدی لاکتووقطع کردم بی بی کر دادم فایده ای نداشته زور میزنه گریه شدید میکنه مدفوعش خشک و کمه مطلبی که راجع به یبوست بودو خوندیم و براش انجام دادیم ولی فایده ای نداشته چیکار کنیم اقای دکتر؟دارویی هست براش مفید باشه؟شیرخشک ببلاک AR میخوره
- کرونا
سلام خسته نباشید کار برای دختر هفت سالم زیتروماکس نوشته اما دستورشو روش ننوشته میشه بگین بایدچقدر بهش بدم
- اسهال
سلام دخترمن ۱۰ماهشه ده روزه اسهال داره دکتربردم ازمایش گرفتن میگن مشکلی نداره دارولازم نداره ولی دخترم خوب نشده عرق سوزم شده
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه مریض شد شربت کو آموکسی کلاو دادم بعد از تموم شدن کو آموکسی کلاو دوباره تب خیلی خفیف و گلواش گاهی خوبه گاهی درد میکنه علت چی هست
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان
- فشار دادن محکم چشم
سلام وقت بخیر ،دخترم ۶ سالشه مدتی که پلک پشت هم با فشار میزنه ،خیلی نگرانم ۲ بازم بردم برا غربالگری چشم گفتن مشکلی نداره ،الان باید به متخصص مغز اعصاب مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ،چون ی سری میگن افرادی که تشنج میکنند این مشکل براشون پیش میاد

