Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- سرماخوردگی
سلام ببخشید پسر من پنج سال و نیم هستش از دیروز گلو درد داره و روی لوزه هاش چرک کرده بهترین آنتی بیوتیک چی میتونم بدم چون دوست ندارم اصلا تو این شرایط بیرون ببرمش با تشکر دو روز پیش هم تب داشت پروفن دادم
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- سرماخوردگی کودک یک سال نیم
سرماخوردگی تب لز
- واکسن واریسلا
سلام وقتتون خوش من یه پسر سه سال و نیمه دارم قراره که یکی از اقوام برام از دبی واکسن آبله مرغان رو تهیه کنه پزشک بهم گفتن که دو دوز با فاصله ۶ هفته تزریق میشه میخواستم بدونم که آیا این فاصله نزدیک مشکل ساز نیست؟ آیا ایمن میشه؟ و خطر نداره؟
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- سرماخوردگی و سرفه مکرر
با سلام پسرم ۳/۵ ساله وزن ۱۶ هست سرما خورده بود سرفه شدید داشت دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول داد تموم کردیم و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ زدیم و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس و اپیراندکس استفاده کردیم و شربت زادتین و سیتریزین داد شربت ها تموم شد و پسرم خوب شد دیگه سرفه نکرد و اسپری کاتوسین پلاس رو همچنان ادامه میدادیم الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دارش شروع شده من چیکار کنم خوب میشه دوباره شروع میشه لطفا راهنمایی کنید آقای دکتر دوباره کواموکسی کلاو بدم یا نه؟
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- عسل
سلام آقای دکتر پسر من دوسال و دوماهش میتونم بهش عسل بدم ممنون
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
سلام پسرم ده ماهشه،سه روز پیش تب کردپروفن دادم،الان گلوش خلط داره آموکسی سیلین ۱۲۵ میدم بهتر نشده چی بدم بهش؟
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- سرفه
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴سالشه 14کیلو وزنشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره ک زرد رنگه .ازیترمایسین ۲۰۰گرفتم میشه راهنمایی کنین چند سی سی و هر چند ساعت بدم
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- دل پیچه نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزه هست شب ها کلا نمیتونه بخوابه و وقتی هم میخوابه از خواب میپره به زور خوابش میبره ولی روز هم خواب کامل نداره دائم میپره و بیدار میشه از طرفیم دل درد و دل پیچه داره دهنش هم به نظر برفک زده امکانش هس راهنمایی کنید باید چیکار کنم مدام گریه میکنه و زور میزنه احتمال داره دل پیچش از برفک باشه؟شیر مادر هم میخوره
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین پدیابست چقد به پسرم بدم 15 ماهشه. ممنون.

