Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- سرفه
سلام خسه نباشید دخترم ۲۳ ماهشه ۳روز تب داشت قطع شد بعد حالت تهوع استفراغ که بهش متوکلوپرامید دادم بند اومد حالا سرفه داره خلط سفید داره نیاز به آزیترومایسین داره ؟؟ چند ساعتی بهش بدم و چند سی سی؟؟ممنون باتشکر
- واژن ورم
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- شربت سیتریزین
سلام. پسرم ۲۳ ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره. الان دو روزه یکم علائم داره. یک میلی سیتریزین بدم کافیه؟
- تب مداوم
سلام ۳روزه بچه۵ سالم تب داره استامینوفن و آزیتروماسین دادیم تبش میره و برمیگرده فقط سر و دستهاش زیاد گرم
- سلام وقتتون بخیر چندروزی است ناخنهای دخترم ازریشه زرد شده ودرحال افتادن هستند مشکلش چیه
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- عفونت چشم در اثر سرما خوردگی
سلام دخترم ۷ سالشه یک هفته هست سرما عفونی خورده و گلوش عفونت کرده الا هم زده به چشماش قرمز شده و عفونت میاد از چشمش چه قطره ای استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- کودک ده ماهشه سرفه های خشک میزنه میتونم شربت زیمکسیر بهش بدم ابریرش بینی داره

