Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- گرفتگی بینی
سلام دخترم هفت ماهه سه هفته شب تو خواب گرفتگی بینی داره سرماهم نخورده ی مقدار رفلاکس داره قبلا شیرخشک اج آ میخورد الان دوماهه نان میخوره چکارکنم خوب بشه
- قرمزی کشاله ران
با درود، حدود دو هفته هست که رگه های صورتی زیر پوستی در کشاله ران دخترم میبینم. تقریبا شکلش شبیه به رگهای چربی بعد از زایمان هست فقط به رنگ صورتی پررنگ در کشاله ران قرار دارد. ممنون میشم اگر راهنماییم کنید که آیا نگران کننده هست؟ آیا نیاز به درمان دارد؟ اگرنه خودش خوب میشه؟
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- قطره سیپروفلوکساسین چشمی
سلام خسته نباشید.اقای دکتر پسرم یکسالش هست و چشمش عفونت کرده آیا استفاده از قطره سیپروفلوکساسین چشمی برای کودک یکساله مجازه؟
- دکسترومتروفان
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- تداخل دارویی
بعد از سیتریزین چند ساعت بعد میشه استامینوفن داد کودک ۶سال
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون.
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- طریقه مصرف شربت ستادین دی بی برای کودکان دوسال به بالا
باسلام آقای دکتر میخواستم در رابطه با طریقه مصرف شربت ستادین برای کودک سه سال ونیم بپرسم درضمن این شربت برای آبریزش بینی موثر است باتشکر
- مولتی ویتامین
سلام خدمت شما دکتر گرامی پسرم۳سال و دوماهش هست بل وزن۱۲کیلو گفتن وزنش نسبت ب سنش کمه.چون زیاد اهل میوه و سبزیجات هم نیست همه غذایی هم نمیخوره. یکسال هست ک شربت زینک پلاس میدمش یه روز در میون ۵سی سی میدم سوالم اینه ک همین شربت و ادامه بدم ؟ یا اینکه شربتی ک خوب باشه گروه ویتامینها و اهن و ...داشته باشه معرفی کنید برام اگ نظرتون همون شربت زینک پلاس هست دستورش برام رگید بصورت روزانه بدم تا چند وقت؟ ممنون بابت پاسخگوییتون
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- پني سيلين
سلام آقاي دکتر من مادر شيرده هستم که بايد پني سيلين تزريق کنم خواستم بدانم تزريق آمپول 6.3.3 پني سيلين در دوران شيردهي مشکلي ندارد؟براي کودک يک ساله ي شيرخوار

