Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دوز سیفکسیم برای کودک چهارونیم ساله
- سرفهههههه
سلام دکتر دخترم یکسالشه آبریزش بینی داره گاهی چرکیه و بینی کیپ وقت خواب دهن باز میمونه واینکه سرفه های طولانی داره جوریکه بالامیاره همشب هم روز باز وقت خواب بیشتره آزیترومایسین۱۰۰میدم با پلارژین اسپری سالبوتتمول میزنم قطره بینی هم چشماشم قی میده صبحا وآب داره ک پماد میزنم سرفه هاش آزاد لهنده اس خیلی اذیت میشه دگزا هم تزریق کردیم یه دونه چکارکنم کمکمون کنید..از دیروز سرفه هاش بدتر شده و شیربزهم بهش از دیروز میدم
- سلام اقای دکتر پسرم ۴ سالشه خیلی پرخاش گری میکنه لطفآ راهنمایم کنین ؟
- پاسخ بهتب وگلودرد
دخترم 21 ماهشه دچار سرماخوردگی شد الان به مدت دوهفته اس حال عمومی اش خوب شد ولیاخر شب هنگام خواب و سرصبح شروع به سرفه میکنه که خلط داره
- زردی دست و پا کودک 3.5ساله
سلام ببخشید من یک دختر 3.5ساله دارم بیشتر با سردی هوا دست وپاش رنگش مایل به زرد میشه علتش چیه ؟.چون بد غذا هم هست . ممنون میشم
- سلام شربت آموکسی سیلین چند سی سی بدم برا کودک ۷ ماهه
برای کودک ۷ ماهه چند سی سی بدم آموسیلین
- لجبازی . ومدفوع نکردن
سلام وقت بخیر . پسرم 3 سالشه هر کاری میکنم که مدفوشو بکنه نمیکنه بعد 5 روز که حسابی اذیت میشه و گریه میکنه و عصابش خورده میشه مدفوشو میکنه دوباره تکرار میشه نمیدونم باید چکار کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام آقای دکتر من به موارد چهار ماه ام شربت استامینوفن پارکید که ۱گ ۴۳روز پیش باز کرده بودم دادم
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- بالااوردن
سلام اقای دکترنوازد۵ماهه دارم که شیرمیخوردبالامیاوردوسرفه خشگ میکند توراخداکمکم کنددکتربردم میگه سالم هست یه دکتردیگه بردم متوکلوپرامیددادگفت صبح وشب سه قطره بده ایا این رابایدبدم
- کم خونی نوزاد
باسلام پسر من تازه رفته داخل ۱۱ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره خیلی بیقراری میکنه همش هم چشمهاشو میماله هم گوشهاشوخیلی نگرانشم گفت که خودت هم کم خونی چه دارویی باید خودم استفاده کنم تا خوب بشه لطفا یه راهنمایی بهم بدین ممنونم تورو خدا کمکم کنید خیلی نگران پسرم هستم
- قرمزی دور چشم
با سلام دختر دو ماهه و نیم دارم که بعضی از ساعات دور چشم چپش،پلک بالایی و پایین قرمز میشه.و بعضی اوقات نوزاد ان را می خاراد.مشکل چیه و باید چکار کنم؟ممنون از شما
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام واکسن ۲۸ ماهگی با ۷ماه تاخیر میشه زد مشکلی پیش نمیاد
- آنتي بيوتيك
آنتي بيوتيك سفكسيم ٤٠٠ در زمان شيردهي سيفه؟
- ریفلاکس
سلام بخاطر ریفلاکس پسرم بهش شیر خشک ببلاکAR میدم زمانی که شیر خشکش برطرف شد میتونم شیر خشکش رو عوض کنم وبهش شیر خشک نان بدم
- خواب نوزاد
سلام دخترم دو روزه اصلا روز ها نمیخوابه 8 ماهشه ب نظرتون ممکنه مشکلی داشته باشه؟
- آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
آقای دکتر پسر ۷ماهشه تب داشت منم بهش ستادین دادم چیکار کنم خطر داره 😔
- ترکیب دو شیر خشک
میشه شیرخشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داده شود
- چسب قطره ای
سلام دخترم ۱۱ ماهش چسب قطره خورده چسبیده سقع دهنش پاک نمیشه چیکار کنم

