Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 1سال و دو ماهشه از دیروز تب داره ولی هر 12 ساعت با استامینوفن پایین میاد بهش آزیترومایسین میتونم بدم؟
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- تغذیه کودک در دوران تب
آیا خوردن شیر در موقع تب داشتن نوشیدنی مناسبی هست؟
- سرما خوردگی
سلام دختر من ۳ سالش تب داره ۵ روزه گلوشم خلطی شده دکتر براش چرک خشک نوشته چقدر باید بدم بهش
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- تب و بیحالی نوزاد
پسرم سه ماهشه تب میکنه و اسهال هم هست چه دارویی بهش بدم
- تب
سلام اقای دکترپسرم ۱۶ماهشه تب داره۳۷/۵ اصلا استامینوفن نمیتونه بخوره از همون نوزادیش نمیخورد همشو بالا میاره شیاف زدم واسش میتونم هر شش ساعت بزنم شیافو یا ضرر داره و اینکه پروفن میشه داد اگه بله چند سی سی خیلی ممنون ازتون
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم۶سالشه تقریبا ۲۰کیلو وزن داره تب داره دکتر گفت گلوش عفونت داره ازیتروکم ۲۰۰ بهش داده با دوز ۱۲ ساعت ۴سی سه روز ونصفی دارو مصرف کرده ولی سر ساعتی که اثر استامینوفن میره دوباره تبش شروع میشه .لطفا راهنمایی کنید
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- بیماریه تب
پسر۱۲ماهه دارم دیروز مراجعه کردیم پزشک عمومی بابت تب و آبریرش بینی.اما تب به راحتی پایین نمیاد تا۳۹درجه هم میره.لطفا راهنمایی کنید
- داغی کف دست
سلام دخترم شش ماهشه یک هفتس کف دستش و شکمش به شدت داغ میشه دکتر بردمش گفت علائمش طبیعیه ولی بازم نگرانم حتی با استامینوفن داغی شکمش و دستش پایین نمیا
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- تب کودکان
سلام خسته نباشید پسر دوسال نیمه ام هر ماه چند روز تب میکنه بد خوب میشه دلیلش چیه خاهشن جواب بدید نگرانم پارسالم بخاطر عفونت بستری شد وضع مالی خوبی ندارم دوباره ببرم دکتر تروقران جواب بدید
- تب
سلام بچم یک هفته تب داره دفعه اول بردم سفکسیم داد دکتر تبش قطع شد فکر کردم خوب شده دیگه ندادم دارو ولی س شبه دوباره تب میکنه و شیاف دیر اثر میکنه چیزیم نمیخوره دیگه شیرم نمیخوره.۱۰ ماهشه کمکم کنین
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟

