Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک ۳ ساله
کودک 3 سال و نیمه از دیروز تب 39 درجه زیربغلی دارد که با 8 سیسی استامیننوفون پایین آمده ولی بعد از 3 ساعت تبش بالا میرود دوباره
- تب
باسلام،پس ۱۸ ماهه ام، که دوهفته از زدن واکسنش میگذرد و یک شب تب خفیف کرد و خوب شد،حالا بعداز دوهفته مجدد تب دارد و الان ۳ روز است با ایبوپروفن و استامینوفن و پاشویه تبش قطع نشده است،در ضمن فقط تب دارد و علائم دیگری ندارد،لطفا راهنمایی بفرمایید
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- تب 39 درجه نوزاد هفت ماهه
سلام خسته نباشید
نوزاد هفت ماهه تب 39 درجه داره. با پاشویی و استامینوفن و ایپو کم میشه دوباره زیاد میشه. دوروزه حالش ایجوریه. راهنمایی میکینین برای بهبودیش چیکارکنیم و علتش چیه - تب نوزاد ۱۰ ماهه
سلام خسته نباشید
نوزادم 10 ماهشه و دو روزه که تب دارد و بی قراری میکند. شیاف استامینوفن و بروفن دادمش ولی هچ براش نکرد. چکار کنم؟
ممنون
- تب
دخترم از صبح تب داره متاسفانه تا ساعت ١٢ شب هنوز پایین نیومده و خیلی نگرانیم از سه تا شیاف هم تا الان استفاده کردیم دستور چیست باید چیکار کنیم دخترم حدود دو سالشه
- تب
دخترم 9 ماهش تب شدید داره نه قطره آستامینوفن نه شیاف تبش پایین نمیاره شیرخشکی دوروز شیر نمی خوره غذا اب نمی خوره فقط گریه میکنه می لرزه خواب نداره پنج دقیقه یه بار خوابش می بره گریه میکنه بیدار میشه بردمش دکتر میگه سرما خورده گلوش عفونت داره هرچی گفتم ازمایش ادرار بنویسید عفونت شاید داشته باشه گفتن گلوش چرک کرده
- تب کودکان
سلام خسته نباشید پسر دوسال نیمه ام هر ماه چند روز تب میکنه بد خوب میشه دلیلش چیه خاهشن جواب بدید نگرانم پارسالم بخاطر عفونت بستری شد وضع مالی خوبی ندارم دوباره ببرم دکتر تروقران جواب بدید
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه ۵روزپیش تب کردهر۶ساعت یبارفرداش شد۴ساعت یباربردمش دکتربراش سفیکسیم ۱۰۰وقطره تب تجویزکردولی تبش بدترشدشدیکساعت یباربستریش کردن الان بعد۴۴روزخداروشکربهتره ولی دکتربدنش همه دون دون قرمززده میشه لطف کنیدبگیداین دونه هادلیلش چیه؟ممنون
- تب
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه ودوروزپیش عصرتب کرددستوپاش یخ وسروشکمش داغ شربت دادم وپاشویه بهترشدو۶ساعت یکبارتب کردوهمش انگارکه میخوادبالابیاره وبه سختی تبشم پایین میومدوشکمش یه ذره کارمیکردخیلی بوی بدی میده ووقتی که غذامیخوره زودترتب میکنه ودیشب تبش تاامروزعصرقطع شدولی دوباره دوباربه فاصله ۴ساعت تب کردداروخانه شربت آموکسی سیلین ۲۵۰داد۸ساعت یبارباشربت پرفن توروخدادکترراهنماییم کنیدچیکارکنم بخداشرایط دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده شربت آموکسی سیلین بهش بدم یاقطع کنم؟
- بچم ۶ سالشه تب داره شیافت زدم شربت هم خورده ولی شکم و کمر داغه وکپاهاش سرد چکنم؟
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 1سال و دو ماهشه از دیروز تب داره ولی هر 12 ساعت با استامینوفن پایین میاد بهش آزیترومایسین میتونم بدم؟
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- تب
نوزادم ۱۰ماه داره و یکبار بمدت ۳روز تب داشت طوری که یکدفعه دس و پاهاش سرد و سرش بشدت داغ و قلبش تند تند میزد و چشماش رف روی هم امکان داره اون لحظه تشنج کرده باشه ۵دقه خواب رفت ولی بعدش تبش پایین اومد
- تب
سلام خسته نباشیددکترپطرم ۸ماهشه تبش بالاوپایی میره قطره استامینفن نمیخوره شربت ایپوپروفن بهش بدم اشکال نداره چقدبایدبهش بدم؟
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- تب مداوم نوزاد
یک نوزاد یک ساله دارم که هرکار می کنم تبش پایین نمیاد شربت استامینوفن وشربت سفیکسیم وهمچنین شیاف استامینوفن استفاده کردم تاثیری نداشته خیلی از تب کردن می ترسم لطفا مرا راهنمایی کنید
- پسرم دوسال وهشت ماهه ازظهریکدفعه تب کرد باشیاف وبروفن پاشویه یکم میاد پایین ازکمربه بالا هم پاغه پاهاش سرد،درضمن من صبح نبودخونه همسایع بوده که بهش شیر دادن وقتی ازاونجا آمددیگه اول گفت شکمم درپمیکنه بعدگفت سرم الان که میگه هیچ جام دردنمیکنه میشه راهنمایی کنید

