Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع سبز
سلام يه یک هفته ای هست رنگ مدفوع نوزادم سبز لجنی تقریباً آبکی البته شیر خشک مصرف میکنه چیکار باید بکنم؟
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد من 26روزه است چند روزه بینیش گرفته چندبار خیلی کم استفراغ داشته ولی امشب وقتی تو بغلم خوابیده بود یکدفعه خیلی شدید وزیاد استفراغ کرد اصلا تا حالا این طوری نشده بود خطر داره علتش چیه
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- ازیترومایسین
سلام وقت بخیر من بچه ام 6ماهشه سرما خورده دیروز بردم دکتر وبهش ازیترو مایسین داده اسهال شده چیکار کنیم دارو قطع کنیم
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- بیقراری کودک
پسرم چهل و نه روزش هستش شیر خشک ببلاک کانفورد میدادم یوبس شده بی قراری میکنه چه شیر خشکی میتونم بدم بهتر باشه
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- سرما
سلام آقای دکتر بچم ۹ماهشه شربت گلوش چرک کرده خس خس میکرد دکتر سالبوتامول و زادتین و اسپری تنفسی داده شربت چرک خشک کن آزیترومایسین رو هر چند ساعت وچقدر بدم ممنون و این داروهارو تا کی ادامه بدم الان ده روزه که میدم
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماه ووزنگیری نا مناسب
سلام دخترم ۵ ماهشه تو هفته ۳۳ با وزن ۱۴۰۰ به دنیا اومد رفلاکس داره بردم دکتر داروی امپرازول بهش میدم فق شیر خوشکیه اونم Ar بهش میدم بعداز ۵ ماه الان قدش ۵۸ و وزنش ۵ کیلوه تورو خدا یه راهنمای بکنید دیگه دارم دیوانه میشم براش به تازگی شیرم نمیخوره باید با سرنگ بهش بدم اونم اینقدر گریه میکنه که نگید
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم دوماهه از پونزده روزگی فهمیدم رفلاکس داره اولش امپرازول دکتر داد الان نکسیوم وشریثبت دمپریدون وقطره پدی لاکت میخواستم ببینم کی قراره خوب بشه هنوز استفراغ داره
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- 78
سلان آقای دکتر پسرم هفت ماه وپنج روزسشه فقط غلت میخوره امانه سینه خیز میره نه چهار دست وپا کوتاه بدون حمایت میشینه آیا مشکلی داره

