Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیش پشه آئدس بعد از ۷روز
سلام آقای دکتر خسته نباشین دخترم ۵ سالشه هفته پیش دخترمو پشه آئدس نیش زده جاش بدجور ورم کرده بود وقرمز شده بود بردم دکتر بهش پماد کالامین تجویز کرد چشماش از قبل عفونت داشت دکتر تشخیص داد آلرژی داره انتی هیستامین و شربت ضد سرفه تجویز کرد برا چشماش هم پماد جنستیک داد ی تب بر نوشت گفت اگه تب کرد هر ۸ ساعت ۵ سی سی بده بخوره الان بعد ۷ روز تو مدفوعش ی چیزایی شیره ای لزج میبینم احتمالا عفونت داره چه چرک خشک کنی بدم بهش تاخوب بشه آقای دکترکرم بین
- ویتامین d3
بخشید به پسر ۷ ساله میشه ویتامین دی ۵۰۰۰۰ داد واینکه یک مولتی ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان و نوجوانان معرفی کنید و آیا به پسر ۱۳ ساله میشه ریجن دات داد
- خوردن تخم مرغ
سلام دکتر دختر ۲۳ ماهه ای دارم روزی یک عدد تخم مرغ میخوره یا نیمرو یا املت یا آبپز آیا مشکلی نداره ضرر نکنه؟؟؟
- گلودرد
دخترم گلو درد داره دوسال وهفت ماهشه ميخواستم بدونم شربت سفيكسيم چه مقدار بايد بدم
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی
- تب
سلام جناب دکتر وقت بخیر .دخترم بیمار شماست امروز به امید خدا واکسن ۴ ماهگی زد .طبق تجویز شما پاراکید بهش میدم هر ۴ ساعت .جناب دکتربا دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل دمای بدنش چک میکنم اولین سوالم اینه به این دماسنج ها نیم درجه باید اضافه کنم یا ۷ درجه؟و دومین سوالم اینه از چند تا چند درجه دمای طبیعی محسوب میشه و اگر یکی دو درجه بالاتر رفت فقط همون استامینوفن رو ۴ ساعته بدم کافیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- شربت آهن
سلام آقای دکتر دخترم یکسال دو ماهشه آهنش کمه .دکتر براش ایروفیکس روزی سه سیسی نوشته دو ماهه بهش میدم وزنش هنوز 8ونیم هم شیر مادره هم شیر خشک آلرژی داشت به پروئتین و لاکتز الان ببلاک بهش میدم آلرژی نشون نداده .آقای دکتر میتونم آهنن فروگلوبین بدم .بهش شیر خشکی هست که یکم بهش وزن بده . ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟
- دلپیچه
باعرض سلام خدمت آقای دکتر پسرم سه سال ونیم سنسه ده روز پیش سرما خورد تب وآبریزش بینی خوبشد بعداون چندروزی هست که دلپیچه داره که بیشتر بعداز خوردن غذا واجابت مزاج براش پیش میاد شما چه دستور میفرمایید
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید

