Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- اختلال خواب نوزاد دو ماهه
سلام آقای دکتر نوزاده دوماهه دارم اصلا نمیخوابه پنج دقیقه یه بار بیدار میشه حتی اگه سیر شیر باشه جاشم خشک باشه همینه میشه یه شربت خواب آور معرفی کنین
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- استفراغ نوزاد
سلام خسته نباشید پسردوماه وپنج روزه ای دارم که امروز یک بار چیزی شبیه به اب رقیق وشفاف بالا اورد تاالان هیچوقت اینجوری بالا نیاورده بود اب هم بهش نداده بودم ایامشکلی هست
- شير نخوردن نوزاد در بيداري
با سلام و خسته نباشي ،دخترم ٤ ماهشه زمانيكه بيداره اصلا شير نميخوره ساعتها گشنه نگه داشتم ٨ ساعت ولي نخورده ب محض اينكه ميخوابه شير ميخوره شير خودم رو ميخوره و شيشه و پستونكم نميگيره بدش مياد تمام فكر من درگيره آيا مشكلي هست اوايل يعني يكماه اول تو بيداري ميخورد ميخوابيد الان بايد بخوابه شيربخوره لطفا راهنماييم كنيد ممنون
- کبودی زیرچشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه زیر چشمش کبوده و پف داره خوابش اصلا خوب نیست۔۔۔ کم میخوابه۔۔۔ز چشماش موقع گریه کردن اشک میاد۔۔ علت کبودی و پف زیر چشماشو میخاستم بدونمشیرخشک میخوره با شیر مادر نفخ شکمشم زیاده۔۔
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- نبض دائمی ملاج سر کودک یک ساله
با سلام جناب اقای دکتر سوال مهم دارم پسر من از وقتی به دنیا اومده تا الان که یک سالش هست ملاج سرش نبض داره وقتی بیمار میشه مثلا سرما میخوره نبضش تند تر میشه وقتی مریض نباشه اهسته میزنه الانم یک سالشه نمیتونه بشینه نه راه بره کلا روی زمین دراز میکشه رشد بدنش هم خیلی کمه الان شبه نوزاد ۶ماهه هست مشکلش چی میونه باشه لطفا کمک کنید
- نوشابه در چشم
سلام نوشابه رفته تو چشم پسرم به نظر شما دکتر لازمه؟
- پماد اوسرین ثمین
سلام اقای دکتر. ایا از پماد اوسرین ثمین میشه به عنوان پماد سوختگی برای ناحیه ی پوشک نوزاد استفاده کرد به صورت روزانه؟
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر من خیلی از خواب میپرد صدا نباشه علت چیه
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام وقت بخیر نوزاد ۳۵ روزه دارم خیلی بی قراری میکنه وقتی بالا میاره شیر هست یعنی حالت پنیرک نداره آب از گوشه لبش میاد انگار که سردی کرده باشه خیلی باد ازش رد میشه پاهاشو تو شکم جمع میکنه و گریه میکنه خیلی بد خوابش میبره همش انگار چیزی تو دهنش و میجوه بهش شیر خشک نان یک میدم چون شیر خودم خیلی کمه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- عفونت ادراری
با سلام دخترم نوزاد یک ماهه است که ازمایش ادرار باکتری رو متوسط زده بود گلبول سفید ۵تا ۸ کشت ادرار هم ecolieبود ولی چون نمونه با کیسه ادرار گرفته شده بود مجدد نمونه ادرار داشت تکرار شد الان جواب ادرار گلبول سفید ۴تا۶ وباکتریfewهست علایم بالینی هم نداره چیکار کنیم
- لاغري
باسلام دخترم ده ماهشه تو شير دهي بسيار لاغر شدم ايا ميتونم از قرص جنسينگ براي وزنم استفاده كنم ؟؟براي دخترم ضرر داره؟؟ پيشنهاده شما چيه دكتر با سپاس
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم 4روره مدفوع نکرده و فقط بادمعده بادرد میده نگرانم.ماساژ ورزش.تحریک مقعدم کردم جواب نداده.کمک کنید
- قطره آد
دخترم ۴ ماهش تمومه قطره اد را ادامه بدم یا مولتی ویتامین بدم یا هردو را باهم میشه بدم
- درباره انتي بيوتيك
با سلام نوزاد من ٢ماهه و ٢٠روزه است براي چكاب پيش دكتر بردم دكتر فرمودن يك ازمايش از ترشحات بينيش بگيريد و نتيجه ازمايش رشد متوسط باكتري هموفيلوس انفولانزا بود ولي هيچ علايمي ندارد نه تب و نه علايم ديگري دكتر سفالكسين ٢٥٠هر شش ساعت ١.٥سي سي را به مدت ٢هفته تجويز كردن ميخواستم بدونم انتي بيوتيك ضرر نداره و ضروري هست ؟ با تشكر
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟

