Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسرم ۳ سالشه با وزن ۱۳ کیلوگرم. دکتر در سه نوبت گفته آموکسی سیلین بدم. هر مرتبه چند سی سی باید بدم؟ خیلی ممنونم اگه بفرمایید.🙏
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- زادیتن
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماه نیمشه رفلاکس پنهان داره و آلرژی دکتر بهروز مقدادی برا گاویسکون و زادیتن نوشته هنوز بهش ندادم سرج کردم زادیتن خطر ناکه .چند مدت پیش چند بچه به خاطر استفاده از کتتوفن مردن میگن همون زادیتن .ممنون میشم راهنماییم کنید .
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- واکسن اشتباهی
باسلام کودکی یکساله دارم به جای واکسن یکسالگی واکسن 18ماهگی به اشتباه زده شده وبلافاصله واکسن یکسالگی هم تزریق شده مشکلی بوجودنمیادبایدچکارکنیم الانم تب کرده وپاش متورم شده باتشکر
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- سلام شربت بیبی کلد
سلام شربت بیبی کلد چند سی سی ب بچه یک ساله با وزن 8/5میتونم بدم
- سرفه خشک
باسلام اقای دکتر برای درمان سرفه خشک مزمن مچه دارویی رو پیشنهاد میدید . چندسال پیش پسرماینطوری شده بود الان ۱۲ سالشه دکتر بهش تئوفیلین و زادتین رو گفتند که همزمان بدم و خوب شد الان میتونم دوباره استفاده کنم
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم

