Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدنوزادسه ماهه دارم وازدیشب تاحالا عطسه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بهش بدم...ممنون
- قرمزی پوست
باسلام نوزادم از وقتی دنیا آمد قرمز بود و وقتی گریه می کند قرمزی آن بیشتر می شود این قرمزی برای چیست؟ آیا پوست نوزادم تغیر خواهد کرد؟
- وزن گیری نوزاد ۸ ماهه
سلام دخترمن الان ۸ماه و ۲۰ روزه است و وزنش ۷ وچهارصد است .برای وزنگیری دکتر گفت سیب زمینی را آبپز کنم وبا کره به او بدهم وقتی این کار را کردم رنگ مدفوع او زرد و سفت و چسپناک شد و اشتهاش خیلی کمنر شد حالا شیر هم درست نمیخورد و رنگ ادرار او هم زرد شده آیا این نشانه بیماری خواصی است؟
- تب
سلام پسرم فردا ۹ ماهش میشه از بعداز ظهر تب داره تبش ۳۸.۲ بود قطره دادم ۳۷.۲ شد الان ۳۸ .۸ سرش و گردنش داغه ،لثه اش التهاب داره داره دندونم در میاره نمیدونم چکار کنم خیلی اذیته لطفا جواب بدید میترسم بخاطر تبش بی قراره
- کولیک و رفلاکس
سلام وخداقوت به شما دکتر ارجمندوگرامی نوزاد پسرسه ماهه دارم که کولیک و رفلاکس داره به شدت منو اذیت میکنه وزیاد بیقراره میترسم این ها باعث اختلال رشد شود ایا دارویی هست که برایش معرفی کنید انشاالله در پناه حق سالم باشید شبتون پر نور خدا.
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- آزیتروماسین ۲۰۰
سلام پسرم ۹ ماه و تموم کرده آزیتروماسین ۲۰۰ میخوام برم چقد بدم بهش وزنشم ۸.۵ کیلو
- زور زدن نوزاد ۲۵ روزه در خواب و بیداری
بایادخدا.باسلام و احترام. نوزاد ۲۵ روزه که تو خواب زور میزنه و دستاشو میره بالا کنار گوشش و وقتی بغلش میکنیم بهتر میشه. تو حالت بیداری هم گاهی اینجور میشه و صورتش قرمز میشه. شیر مادر هم میخوره و در کنارش روزی دو الی سه بار شیر خشک ببلاک ۱ هم میخوره. قطره کولیکز و پربیوتیک و ویتامین آ د هم میخوره. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنیم.ایا چیز مهمی است؟باتشکر
- نشستن
سلام ببخشیدمن ازچه زمانی میتوانم نوزادم رابنشانم؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارکردن زیادگریه میکنه وعرق میکنه آزمایش گرفتم عفونت نداشت دکترگفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم۱۰۰تجویزکرده
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟
- لیدی میل
سلام اقای دکتر. برای افزایش شیر میتونم لیدی میل بخورم ؟نوزادم سی روزه و به پروتیین گاوی حساسیت داره و فاویسمی هم هست
- بی اشتهایی
پسر ده ماهه ای دارم که اشتهایی به غذا نداره شربت فروگلوبین بهش میدم.اما فقط شیرخودمو میخوره میشه شربت اشتها معرفی کنید که ضرری نداشته باشه؟آیا شربت ویتاریکس واسش مضره؟
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
سلام. وقت بخیر. نوزاد دوماهه دختر دارم پنج روزه مدفوع نکرده. بارقبل هم سر پنج روز مدفوع کرد. الانم تقریبا پنج روزه. و بیقراری میکنه. بنظر شما چکار باید بونم. باتشکر از شما
- تغییر رنگ ادرار کودک
سلام من دختر ۱۱ ماه دارم تازه از شیر مادر گرفتم چون شیر خشک نمیخوره مجبورم شیر گاو بهش بدم همراا با غذا های کمکی ؟
چندروز هست که ادرارش بیشتر شده و رنگ ان بی رنگ و حالت دودی خاکستری شده /به نظر شما از سرماخوردگی یا مشکل تغذیه هست باید چکار کنم خیلی نگرانم - گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه

