Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- سلام دخترم چهار ماه ونیم شه توی مدفوع اش رگه خونی است سه هفته است این طوریه راهنمایی ام کنید
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش
- واكسن آنفولانزا
آقاي دكتر بالاخره واكسن آنفولانزا به بچه ها بزنيم يا نه؟ واقعا نميدونم چيكار كنم يكي ميگه حتما بزنيد يكي ميگه اصلا نزنيد اين حقيقت داره كه تقلبيش تو بازاره و نمونه ايرانيش خيلي عوارض داره؟
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- آروغ نزدن در ۶ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید سوال سطحی میپرسم بچم ۶ماه س هنوز باید عمود نگه دارم دارم تا آروغ بزنه گاهی هم بزنم پشتش ،تا کی اینجوری ه؟خسته شدم شبا خوابش میپره ممنونم
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- مصرف دارو قبل آزمایش های
سلام دخترم فردا آزمایش داره خاستم بدونم مصرف این دارو ها اشکالی نداره آزمایش crp Esr 1hr Plat و چند تا دیگه که اسمشون رو یادم نیست ولی دکتر برای تبش آزمایش نوشته و داروهاش ایبوپروفن سفیکسیم ۱۰۰ گایا فنزین دیفن هیدرامین کامپاند پدیزان آیا مصرف این داروها قبل آزمایش برای تب سه روزه ش ایرادی نداده؟ وآیا باید ناشتا باشه ؟؟؟؟
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- میزان مصرف آزیترومایسین.
سلام آقای دکتر دخترم پنج ونیم ساله هست با وزن ۱۵/۵ کیلوگرم برای سرفه چقدر آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟ ممنون از راهنمایی شما
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- سلام،خسته نباشید ،بنده اولین واکسن فرزندم را تقریبا دوهفته دیر زدم و دکتری پیشنهاد کرد چون دو هفته دیر تزریق شده نوبت های بعدی واکسن را دیرتر بزنم، الان واکسن یکسالگی اش را دوباره دیر ببرم مشکلی نیست
- اسهال
سلام اقای دکتر عزیز. بچه من 8 ماهشه دوتا دندون هم درآورده بود ولی الان سه روزه روزی 5 بار شکمش اسهالی میره بی تابی هم نمیکنه . بنظرتون طبیعیه ؟؟ غذاسوپ میخوره و مرغ و سیب زمینی میوه هم موز و سیب . دوشب پیش کمی نارنگی خورد . توروخدا بگید چی بدم بهش؟

