Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا در دهان نگه داشان
با سلام، دخترم ۲۶ماهه هست وغذا رو تو دهنش نگه میداره البته بعضیمواقع ، ووزن نمگیره، چیکار کنم که غذا خوردنش بهتر بشه
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- شربت سفیکسیم ۱۰۰چقد باید بدم به بچم ۳سال ونیمه
بخاطر بیماری دست وپا دهان داده دست و پا و دهنش دونه زده
- تقویت سیستم ایمنی بدن
پسرم پنج سال و هشت ماهه با وزن حدود ۲۳ زود زود سرما میخوره چه شربتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما پیشنهاد میدین و چه مقدار مصرف کنه و آیا باید مداوم مصرف شود یا فقط یک دوره تا زمان اتمام شربت؟
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- دانه های قرمز پشت گردن کودک
سلام وقت بخیر .دختر من تازه یکسالش شده.دو روز هستش پشت گردنش دونه های ریز قرمز زده.بعده دوروز بشتر شده و به جلوی گردنش هم سرایت کرده.کرم آتوپیکس گرفتم و دوبار زدم ولی تغییری نکرده.
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- از شیر گرفتن کودک
سلام پسرم یک سال وسه ماهش وبه خاطر بارداری بیست روزه از شیر گرفتمش ولی نگران رشدش هستم شیر پاستوریزه هم نمی خوره چکار کنم می تونم بهش شیر خشک بدم یا نه غذا یی که میخوره برای رشدش کافیه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- برای نوزاد ۴ماهه جه مقدار شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ باید بدهیم
- زردی کف پا
- کودک ۲۲ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه صورتش پراز جوش های ریز شده بردم دکتر هیدروکسی زین دادن بهش هر دوازده ساعت اما وقتی میدم بهش شیر خشک ک میخوره جوش هاش قرمز میشن
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام حرف نمی زنه فقط چند کلمه نامفهوم در حد دو سه کلمه اونم نامفهوم حرف میزنه بابا و نه و اسم خواهرش رو اونم واضح نمیگه البته آیا مشکلی داره ؟ رفتارش اما خوبه و و صداهای نامفهوم داره
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- تجویز مقدار دارو
سلام برای کودک 3 سال و نیم شربت سفیکسیم چند سی سی باید بهش بدم?
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید

