Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
زردی نوزاد ۱۵ روزه هستش
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- دست و پا زدن
سلام من یک دختر دارم که 3 ماهه تمام شده چند وقتی هست نصف شب در خواب خیلی ورجه ورجه می کنه دست به موهاش و چشماش می کشه می خواستم بدانم طبیعی ؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- بی اشتهایی
سلام دختر من ده ماهشه بی اشتهایی داره چی کار کنم
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- سرفه خشک
سلام خسته نباشین پسرم 36هفته بدنیااومده الان 16روزشه دوروزه سرفه خشک داره قبلش عطسه داشت چیکارش کنم الان دکتربستریش کرده عکس ریشم گرفتم سالم بود
- نوزاد نارس
سلام وقت بخیر،نوزاد من ۳۰ هفتگی ور تاریخ ۱۶ شهریور متولد شده،بیمارستان تاریخ ۲۶ مهر برای معاینه شبکیه چشم او نوبت داده است،میخواهم بدانم تاثیر ۱۰ روز تاخیر بر روی چشمان فرزندم چقدر است ؟
- اسهال
سلام ، من پسرم ۲۸ روزشه ، کولیک داشت ، دارو colikaid و reuteflor داد ، دیروز معدش کار نکرد ،امروز بصورت اسهاله،کلا کار نکردن معده یا اسهال چه زمانی خطرناکه؟ اسهال احتمالا اثرات داروهاست؟ با تشکر
- بی خوابی و بیقراری نوزاد سه ماهه
سلام دختر سه ماهه دارم در طول شبانه روز سه چهار ساعت میخوابه و کولیک داره مداوم گریه میکنه چند نسخه دکتر متخصص بردم انواع قطره های مربوط به کولیک دادم هیچ نتیجه ای نگرفتم میتونم شربت خواب بهش بدم لااقل بخوابه؟
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- بیشتر بودن گلبول سفید ۱۶هزار در کودک ۸ ماهه براثر سرماخوردگی
با سلام وخسته نباشید پسرم ۸ ماهه با وزن ۹ کیلو سرماخورده بود و دمای بدنش نوسان داشت دکتر براش ازمایش خون و ادار نوشت ازمایش ادار مشکلی نداشت ولی در ازمایش خون عفونت دیده شد حدود ۱۶ هزار بعد از اون دکتر انتی بیوتیک آموکسی کلاو ۲۲۸ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی تجویز کرد حدود ۸ روز بهش شربت رو دادم آیا دوباره نیاز به آزمایش هست تا ببینیم گلبول سفید کاهش یافته یانه؟ اگر بازهم گلبول سفید رو آزمایش بیشتر نشون داد چی کار کنیم و چه آنتی بیوتیکی براش بدم تا عفونتش رفع بشه راهنماییم کنید
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره

