Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن یک سالگی
سلام اقای دکتر من جراحی شدم و شهرستان اومدم استراحت .کارت واکسن بچه هم مونده خونه. یازدهم این ماه نوبت واکسن یک سالگیش هست تا چند روز یا چند مدت میتونم واکسن یک سالگیش رو به تعویق بندازم؟
- داروی مورد نیاز نوزاد 4ماهه
با سلام و احترام وتبریک سال نو اقای دکتر دختر چهار ماهه ی من که الان ۵۲۰۰وزنش( چون نارس بود در بدو تولد ۱۷۳۰بود ) در حال بایدحاضر کلا باید چه داروهایی مصرف کنه و چه مقدار ؟ایا اهن هم لازمه ؟
- در مورد زردی نوزاد
با سلام نوزاد من اول زردیش ۱۲ بود اومد پایین الان ۹ به نظر شما من شیرم کمه میتونم قطره شیرافزا بخورم
- حساسیت
دخترم 8ماهشه داخل غذاش گوجه ریختم و الان صورتش و بدنش دونه قرمز زده و خیلی بهانه گیری میکنه
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- سلام دخترم دوماهه دکتر لوراتادین داد بهش بدم خودم شک دارم
- دخترم پنج ماهه شده هنوزم پلک پایینش ورم داره ومدفوعش بی رنگه
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- درمورد شربت میم اورنج
سلام ایا برای نوزاد۷ماهه نمیشه شربت میم اورنج را یک سی سی در روز بدهیم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز و پریروز پیام دادم که پسرم وزن تولدش ۳/۷۶۰. وزن دو ماهگیش ۶ و وزن چهار ماهگیش ۶/۸۰۰ شده. بهداشت گفتن خوب وزن نگرفته. شما فرمودید شیر خشک رو شروع کنم. آلرژی داره به پروتئین گاو و تخم مرغ. شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور رو نخورده بود. ببلاک HR رو هم فرمودید گرفتم نمیخوره. مثل موقعی که قطره استامینوفن میدم گریه میکنه. اگه شیرخشک نخوره ممکنه وزن نگیره؟ چیکار کنم الان؟
- سلام وقت تون بخیر پسرم یک سالشه سینه اش عفونت کرده
میزان مصرف دارو برای کودکان یک سال چقدر باید استفاده کرد وزنش 10کیلو
- قطع شیر شبانه
سلام افای دکتر شیر شبانه شیرخوار از چند ماهگی باید قطع بشه؟
- لعاب برنج
باسلام نوزاد۴ماه ونیم دارم باوزن ۴۸۰۰باتوجه ب وزن کم چندروزه روزی ۳قاشق چای خوری لعاب برنج میدم.ایا تاثیری دارد؟
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ روزه است .و وزن تولدش ۴ کیلو بوده .و امروز آزمایش دادم زردیش ۱۴ هستش.زردی داشته ۴ روز داخل دستگاه گذاشتم .الان باید داخل دستگاه بزارم یا از قطره بیلی ناستر و شیر خشت و ترنجبین استفاده کنم

