Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- سلام پسر یک ساله ام سینه اش عفونت کرده
وزن کودک 10 کیلو میباشد برای شربت آموکسی سیلین چه مقداری باید شربت داد باتشکر
- سرماخوردگی
سلام امیرما 25ماهه است همیشه سرما خوردگی دارد حتی چند باربستری شده است احساس دلدرد وشبها زیاد سرفه میکند وزن هم نمیگیرد واز محیط گرم هم دوری میکند وشبها کنار درب یاجایی که خنک باشد می خوابد
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر من یک سال و نیمشه سرما خورده صداش گرفته و سرفه میزنه چه شربتی بهش بدم و مقدارش چقد باشه دسترسی به دکتر ندارم که ببرم معاینه بشه
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- سلام پسرم یک ساله است خمیر بازی خورده دهنشو شستم یه کوچولو شیر بالا اورد نگرانم چیکارش کنم؟
- سرفه های خلطی
سلام .اقای دکتر.پسرم دوهفته اس سرماخورده الان هیچ علایمی نداره ولی هر از گاهی که سرفه میکنه البته زیاد سرفه نمیکنه ولی همین که میکنه سینه اش صدا میده .5 روز اول سرماخوریش بهش ازیترو دادام الانم دارو احتیاج داره نگرانم خدایی نکرده اسم نشه؟
- سلام دخترم هشت سالشه شربت ازیتر مایسین دویست گرفتم وزنش ۲۵/۲۶ نمیدونم چند ساعت وچه مقدار باید بهش شربت بدم ممنون میشم راهنماییم کنید
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه

