Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر کی مطب باز میشه
- زبان
سلام واحترام خداقوت.پسرم دوسالشه روی زبانش دوسه روز یک لایه سفید هست.اشتهاشم دوماهی میشه افتضاح باید چکارکنم.ممنونم
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- مقدار مصرف آزیترمایسین برای کودک ۸ ساله چقدر هست
خلط گلو داره
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- عطسه وسرفه
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
- سلام وقت بخیر
دختر من نه ماهشه اللن نزدیک دو ماهه که لب به غذا نمیزنه میتونم بهش نئوزینک بدم؟
- مقدار مصرف داروی ازیرتومایسین
پسرم ۶ سالشه و ۲۴ کیلو وزنش هست .امروز میخوام دارو را براش شروع کنم مقدار مصرفش چقدر است
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- فقر آهن
با سلام لطفاً جواب من را حتما بدید پسرم ۸سالشه و خیلی ضعیفه ۲۲کیلو وزنشه و فقر آهن داره فعلا فقط فولیک اسید بهش گاهی میدم اصلا اشتها نداره و خیلی کم غذا میخوره امروز چند بار بی حال شد و دوباره حالش شد کمی هم خواب آلودست چکارش کنم
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- دادن شیرپاستوریزه ب کودک۱۵ماهه
سلام من روزی دوبارشیشه شیرپسر۱۵ماهموپرازشیرپاستوریزه یاشیرمحلی میکنم میخوره گاهی شیرپاستوریزه گاهی شیرمحلی.خواستم بپرسم اشکالی نداره؟؟؟ شیرکم چرب بهتره یاپرچرب ممنون
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- مصرف دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم بخاطر آنفولانزا گوشش التهاب داره دکتر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ تجویز کردن ۴ساله ۳۰ کیلو گفتن تا ده روز ۱۲ ساعتی ۶ سی سی این ۶ سی سی کافیه؟
- سلام ببخشید دکتریه پسر ۳ ساله دارم چند سری هست که تو سرش جوش در میاره علتش چیه
- گرفتگی صدا
سلام فرزند من ۱۶ ماهشه و امروز از صبح صداش گرفته تب نداره ابریزش بینی هم نداره گرفتگی صدا خطرناکه؟
- سلام پسرم پنج و نیم ماهه هستش. متاسفانه دارای برفک دهانی شده. با قطره نیستاتین خوب میشه ولی به محض قطع شدن دارو دوباره برفک بر می گرده. در حال حاضر بهترین درمان چی هستش؟ ممنون

