Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر سه سالم
باسلام خدمت شما، یه دختر۳سال ویه پسر ۴ماهه دارم ، دخترم شبهادندان قروچه داره وخیلی براش ناراحتم من پدرش بسیار رابطه خوبی با دخترمون داریم و رابطه من و پدرش هم بسیارعالی (بخاطر روحیه دخترم این موارد ذکر میکنم) البته دخترم لوزه سوم داره که قرار عملش کنیم، مشکل دیگه پسر ۴ماهه که الحمدالله هیچ مشکل وزن و تغذیه نداره کاملا نرمال ولی کف پاهاش عرق میکنه و عادت داره پاهاشو به هم میماله نگران کننده است؟
- قطره آهن
سلام اقای دکتر میخواستم بپرسم قطره اهن فروفورت لیپوزومال چطوریه؟؟خوبه ؟؟یا بد؟؟؟
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- گرم بودن بیش ازحد پاهای دختر۷سالم مخصوصا شبا ازچیه
- شربت تقویتی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال و نیمش مخوام بهش امگا 3بدم چه مقدار باید بدم؟ ایا این دارو رو با فولگلوبین میشه داد.؟
- سلام دخترم چهار سالشه 14کیلو وزن داره چه مقدار باید بهش فارکسیم 100بدم چند سی سی؟
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- دلدردویبوست
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر ،آقای دکتر من یه دختر دارم ۳سال و ۳ماهشه دختر من یبوست داره حتما باید تو وان اب گرم بشینه تا مدفوع کنه امروز دلدرد شدیدی داشت که یهو بیاختیار مدفوع کرد وقتی لباسش را عوض میکرد م دیدم مدفوع بلغمی هست علتش چیه ممنون میشم کمکم کنید
- عفونت گوش
سلام بچه ی من ۱۸ ماهه و برای عفونت گوش آموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت ۲.۵ سی سی دادن و بعد از ۳ بار خوردن اسهال و نفخ شدید و بیقراری داره آیا باید قطع کنیم یا میتونیم سفکسیم ۱۰۰ جایگزین کنیم با چه دوزی ؟
- پوشک
سلام خسته نباشید دخترم29ماهشه روزا خودم میبرمش دستشویی خودش دستشویی شو نمیگه تو مای بی بی هم نمیکنه خودشو نگه میداره. نصف شب یه بار بیدارش میکنم میبرمش دستشویی این کارم ایرادی داره ؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. پسرم دوسال و نه ماه دارد. تحت نظر شماست. سرماخورده. شربت پلارژین و استامینوفن بهش میدم. ابریزش بینی خیلی اذیتش میکنه. میشه لطفا دلرو یا شربتی معرفی کنید برای قطع و یا کم شدن ابریزش بینیش، یک دنیا سپاس
- کودکان
باسلام دختر دوساله دارم مدت پنج روز است تب میکند البته تبش دامی نیست یک لحظه داغ میشه وصورتش گل میندازه با داروی پروفون بعد قطع میشه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیست؟

