Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان قروچه کردن
پسر پنج سال و نیم داره و تو خواب دندان قروچه میکنه همیشه علت خاصی داره؟ پسرم لاغره و کم غذاست همیشه.
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- افتادن ناخن دست وپا
سلام پسرم چهارسال ونیم داره ناخن دست وپاش داره از پشت میفته وبجاش ناخن تازه در میاره نشانه چیست
- پشت
سلام آقای دکتر چندوقت پیش ارشماسوال کردم پشت بچم قوزداره شمافرموديدببرمش رومالوتوژي سوالم ازشمااينه تاچندماهگي بشه ياچندسالگي بشه دیگه درست نمیشه الان 17ماهشه چندماهگي ببرمش بهتره بچه هم خوب بشه هم اذیت نشه ممنون
- سلام خسته نباشید از دیشب برای پسرم قطره باکتی ماید وپماد ازیترومایسین استفاده میکنم صبح که از خواب بیدار شده چشمش ورم کرده به نظر شما طبیعی هستش
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- مصرف انتی بیوتیک
سلام بچه من ۵ ساله و ۱۴ کیلو وزن داره عفونت گلو داره و متاسفانه هیچ شربت انتی بیوتیکی مصرف نمیکنه الان دکتر گفته قرص سفکسیم ۲۰۰ روزی نصفی بهش بدم براش مشکلی نداره مصرف قرص
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- آب انبه
سلام اقای دکتر میشه به بچه ۸ماه آب انبه بدیم؟
- سوختگی همیشگی مقعد کودک
سلام دخترم دو سال و چهار ماهشه و چند ماهی هست که با وجود مراقبت های زیاد ، اما باز هم مقعدش قرمز میشه و زود هم خوب میشه.گاهی زیاد و گاهی یکم قرمز میشه . مثلا سه روز در هفته متوجه میشم که همش دست به مقعدش میزنه و قرمز شده و کلافه س .و بعد ۲۴ ساعت یا کمی ببشتر خوب میشه خودش. به خاطر همین شروع کردم به از پوشک گرفتنش.دو ماهه که دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمش و پوشکش نکردم و اکثرا هم اجازه میدم بدون شلوار باشه . ولی همچنان مقعدش دچار سوختگی میشه . و در کل همکاری خوبی نداره و طی این دو ماه از پوشک گرفتن داره ناخن هاش رو با دندون میکنده .و من دوماهه که ناخن هاش رو کوتاه نکردم چون نمیزاره که بلند بشن و میجوه . میخواستم راهنماییم کنید که چرا اینقدررر دچار سوختگی در ناحیه مقعد میشه و علت همکاری نکردنش چی میتونه باشه با توجه به اینکه ناخن هاش رو هم میجوه ، آیا به خاطر اون سوختگی ه یا آمادگی نداره ؟میترسم اگه چند ماه دیگه شروع کنم چون یکبار دیگه تلاش بی نتبجه ای داشتم که خیلی رو سرش داد زدیم چون کل خونه رو کثیف کرد.الان باهاش بهتر برخورد میکنیم ولی نمیدونم چرا گاهی توی خونه یا همیششه توی شلوار کارش رو میکنه.لطفا کمک کنید . این ناخن جویدن رو باید چیکار کنم و چرا مقعدش میسوزه همیشه ؟
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- زمین خوردگی روی شیشه
سلام ببخشید داداش من ۳ سالشع سرش خورده به شیشه تلویزیون و اون شیشه شکسته سرشم همون موقع خون اومد چ کار کنم
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن

