Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قوزی در پشت سر کودکان
دخترم ۱۱ساله هست حدود یک ماه یک قوز در سمت چپ سرش پاین تر از گوش به وجود امده هیچ دردی نداره خودم نگران هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ایا خطر ناکه هیچ حر کتی نمیکنه وسفت هست
- اشتباهی دارو دادم
سلام پسرم شش سال سه ماهشه بردمش دکتر بهش ناپروکسن 250 داد 12 ساعتی یک عدد بهش دادم بعد چهار ساعت حواسم نبود دوباره بهش دادم حتی وقت یکی دیگه از قرصهاش هم بود اونم خورد آیا مشکلی پیش میاد
- زردی نوزاد1ماهه
دکتر براشون قرص فنوباربیتال تجویز کردن .از عوارضش که خوندم نگرانم کرد میخاستم بدونم ضرر نداره و آیا واقعا زردی نوازاد رو میاره پایین؟
- سلام دکتر جان با عرض پوزش دخترم ۷ سال داره و ۲۷ کیلوگرم وزن داره عفونت ادرای گرفته چند سی سی شربت سفیکسیم ۱۰۰ باید هر ۱۲ ساعت بخوره؛ ممنون
- آبله مرغان
سلامپسرم ۱۱سالشه آبله مرغان گرفته دهنش روی لبهاش هم تاول زدا و درد داره و نمیتونه جیزی بخوره دکتر بردم شربت پروپتازین با قرص استامینوفن و پماد الوویر داد برای تاول های دهنش چیکار کنم واینکه امروز چهارمین روزه تا چندروز انتقالش هست
- شیرخشک نان
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر ببخشید دختر ۵ماهه دارم که از هفته گذشته بخاطر ریفلاکس وآلرژی واسش پپتی شروع شده اما اون اصلا این شیرخشکا دوس نداره وبه زوردیگه خیلی گرسنش باشه۳۰ سی سی مبخوره قبلش نان اچ آ میخورد که متاسفانه داروخانه ها ندارن لطفا یه شیرخشک مناسب معرفی میکنین؟؟؟؟
- دفع زياد
سلام.در صورتي كه نوزاد ٣ماهه شير خشكي به ازاي هر ١وعدت شير خشك دفع داشته باشد يعني تقريبا روزي ٩ بار ايا طبيعيه؟حالت مدفوع نوزاد نسبتا شل و كمي نرمتر از زماني كه شير مادر ميخورد هست و زماني كه شير مادر ميخورد روزانه دو بار دفع داشت.
- تغذیه کودک یک سال
سلام دکتر خداقوت ببخشید میشه به کودک یک سال شیر پاستوریزه یا شیرمحلی داد؟ ممنونم
- چرا ازناف دخترم خون میاد
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر دخترم از مهر همش مریضه مدرسه میره سرماخوردگیش از عطسه و آبریزش شروع میشه تا اینکه دماغش چرکی میشه ولی گلوش تمیزه چی بدم خوب بشه؟
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- سلام اقای دکتر دخترم دو ماهه هست پوست بدنش خیلی خشکه چه کرمی استفاده کنم به غیر از ایروکس ایا ثمین خوبه بزنم براش
- زینک
سلام آقای دکتر خداقوت دختر من ۱سال و نیمه س دکتر ب خاطر اینکه موهاش خیلی کم بود زینک نوشت از ۸ماهگی لیکوزینک منم گاهی بهش دادم موهاش خیلی فرقی نکرده آهن هم سیدرال میدم.دیگه زینک ندم؟ممنونم ازتون خدا حفظتون کنه
- پسر من هسته خرما خورده ولی هنو دفع نکرده الان ۳ روزه امکان داره دفع نشه
- شیر خشک آ ال ۱۱۰
سلام نوزاد یک ماهم اسهال داره و شیر خشک نان میخوره دکتر بهش یک قوطی شیر خشک آ ال ۱۱۰ تجویز کرده سوال ۱ : آیا باید به یکباره شروع کنم شیر جدید رو یا کم کم با شیر قبلش داخل کنم بعد کامل شیر آ ال بدم؟ سوال ۲ : آیا تو این مدت شیر خشک آ ال ۱۱۰ که میدم به نوزاد باعث ثابت موندن یا کم شدن وزنش میشه یا نه؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادی که شیرخشک میخوره مدفوع سبز روشن یا تیره داشته باشه مشکلی داره نیاز به مراجعه مطب هست؟
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- سرماخوردگی
سلام.پسرم6سالشه و18کیلوگرم.سرماخوردگی خفیف خورده از بینی اذیته تو خواب صدای خس خس سینش میاد.چه شربت یا قرصی بهش بدم؟ممنونم
- سوال
سلام اقای دکتر دهانه معقد نوزادمبراثر یبوست زخم مانند شده میتونم پماد کالاندولا بزنم؟

