Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- دوز سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۳ کیلو
برای کودک ۴ ساله ام که وزن ۱۳ کیلو داره دوز سفکسیم ۱۰۰ چقدر هست؟
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- کیدی لاکت زینک
سلام کودک 3ساله دارم میتونم برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودکم ساشه کیدی لاکت زینک بدم چه مقدار
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- وزن کودک
وزن کودک یکساله چقدر باشه طبیعی است؟منظورم اینه وزن کودک یکساله باید چقدر باشه؟بدون در نظر گرفتن وزن تولدش
- مشکل مدفوع نوزاد
سلامپسرم واردهفت ماهگی شده توروزچهارپنج بارمدفوع داده که بامدفوعای قبلش فرق میکنه ومدفوعش قسمت باسنشومیسوزونه علت چیه
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- اسهال واستفراغ
سلام دکتر ببخشیددختر۱۳ماه ای دارم که ۵روزه اسهال شدید گرفته که وقتی خوابه اسهال نداره،دومین روزمریضیشم استفراغ کردو بردم دکتربراش۴تاامپول زدوشربت برای تهوع دادوقرص هم برای اسهال،استفراغش بنداومداما اسهالش همچنان ادامه داره،ساشه کیدی لاکتم ازدیروزه بهش میدم وشربت مترونیدازول هم دادم اصلا بند نمیاد خیای نگرانم،فقطم شیر خودم رو میخوره
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- تعداد دفعات شیر دهی مادر از ۱۲ ماه به بعد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پایان یازده ماهگی هستش من توی ۲۴ ساعت ۷ بار بهش شیر میدم البته شب هم دوسه بار چنددیقه ای میخوره ولی اشتهاش به غذا کمه زمانی غذا میخوره که از تایم شیرش خیلی گذشته باشه گشنش بشه حالا سوال من اینه که میتونم دفعات شیر رو به سه بار برسونم وغذاش رو روزی ۴ بار بدم کارم اشتباه نباشه میگن شیر مهمتر از غذاست اول شیر بده بعداز ۴۵ دیقه غذا خب دیگه غذا نمیخوره
- واکسن
سلام آقای دکتر بعد واکسن تب با دماسنج دیجیتالی چند درجه باشه خطرناکه و باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- برفک دهان نوزاد
سلام دختر هفت ماهه ام روی زبان و لبش سفیدک زده شیرش رو میخوره و اذیت هم نیست چکارش باید کنم متشکرم
- تفاوت
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم ک ب پروتوئین شیر گاو حساسیت داشت با آزمایش خون و مدفوع مشخص شدولی به خیلی دیگه چیز ها ...حساسیت نشون میده دکترش براش شیر خشک ببلاک اچ ا نوشت ک دو ماهی هست ک بهش دادم شیر خودم بیشتر بهش میدم بازم اذیت بود الانم شیرش گیر نمیاد نان اچ ا گرفتم خواستم ببینم خوبه بهش بدم یا ن دنبال همون شیر خودش بگردم
- سلام سربت ازیترومایسین برای عفونت مجاری ادرار نوزاد چهارماهه خوبه؟؟
- مصرف داروی ممنوعه
سلام من برای دخترم که 10 ماهه هست وبیماری فاویسم داره یک بار قطره باکتری ماید استفاده کردم چکار کنم
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟

