Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش چرکی وتاول
سلام خسته نباشید دخترم تازه یک روزه که پا تو۶سال گذاشته چندروز پیش یه جوش کوچیک به پاس زد ولی یهوبه تاول بزرگ تبدیل شد روز به روز بدتر میشه الان درروزاست که روصورتش هم چند جازده نمیدونم چیکار کنم دکترهم نمیاد حرف از دکتر نمیتونیم بزنیم عصبی میشه شدید چیکار کنم آقای دکتر توروخدا کمکم کن ممنون
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- طریقه مصرف آزیترومایسن ایرانی برای نوزاد هشت ماهه
باسلام نوزاد من هشت ماهه هست، قبلاً آزیترومایسن خارجی مصرف کرده بودم برای نوزاد پنج ماهه یک و نیم سی سی، الان خارجی پیدا نمیشه نمیدونم ایرانی چقدر باید بهش بدم،وزن دقیقش رو هم نمیدونم، بع دلیل تعطیلات عید دکترش نیس
- سلام خسته نباشید. ببخشید آقای دکر من سن بارداریم 19و در سونوی آنومالی مقدار کمی اکوژنیسیته لوب تحتانی ریه چپ تشخيص داده شده، آمنیوسنتز هم داده ام، به چه علت اکوژن ریه ایجاد می شود؟ واینکه آیا برای سلامتی جنین می تواند نگران کننده باشد؟
- درد معده
سلام خسته نباشید یه دختر ۷ ساله دارم که اکثر اوقات غذایی را که میخوره بالا میاره یا حالت تهوع بهش دست پیدا میکنه چند بار متخصص اطفال بردم هر بار هم میگه که مشکلی نداره
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- لعاب برنج
باسلام نوزاد۴ماه ونیم دارم باوزن ۴۸۰۰باتوجه ب وزن کم چندروزه روزی ۳قاشق چای خوری لعاب برنج میدم.ایا تاثیری دارد؟
- کم خونی
با سلام واحترام جناب آقای دکتر خواهرزاده ی من دو سال ونیم داره وبعد از گرفتن آزمایش ساده CBCمتوجه کم خونی شده وطبق دستور پزشک یک ماه دونوبت فروگلوبین 5 سی سی مصرف کرد اما بعد یک ماه با بالا رفتن ذخیره ی آهن باز هم MCHC,MCV,MCHCاش پایین است دکتر گفت ممکنه تالاسمی داشته باشه ؟درست گفته ؟ باید چه کار کرد ؟ممنون از شما
- امپول ویتامین ۳
سلام دکتر خسته نباشید دخترمن ۱۲ماهشه ۶ساعت پیش آمپول د۳ زد دکتر براش امشب خیلی بی قراری میکرد گریه های شدید که منم مجبور شدم بهش آستامینوفن دادم می خاستم ببینم آستامینوفن دادم بهش تداخلدارویی نداره و خطرناک نیست؟ بی قراریش از چی میتونه باشه
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- ابیزش بینی
با سلام وخسته نباشی من پسرم یک سال ویک ماه داره ابریزش بینی گرفته بردم دکتر شربت آموراکس ۲۵۰ بهش داده چند روزه بهش میدم فرقی نکرده خواستم بدونم شما چه شربتی معرفی میکنید براش که زود خوب بشه ممنون از شما زنده باشی
- دورسر
سلام پسرم 6ماه وده روزه است اقایدکترباوزن2900قد50دورسر36الان وزن8800قد72ودورسر47غلت برروی شکم میزنه میشینه البته بدون حمایت کوتاه باچشم همه چیز دنبال میکنه باپاهاش بازی میکنه ودهن میزاره هرچیزی ببینه بادست میگیره ومیخوره اسم خودش بلده ومیفهمه ازخودش صدادرمیاره تغذیه وخوابش خوبه بی قراری ندا ره اماسرش خر بزه ایی و .بزرگه من نگرانم تاالان باتجویز شماودکترش سونوجمجمه شده ونرمال است امامن نگرانم خواهش میکنم نگرانم
- پوشک
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س جدیدا مثل قبل پوشکش خیس نمیشه گاهی تو ۳ساعت میبینم خشکه . این یعنی شیرم کافی نیست؟آب هم میدم در طول روز شاید ۶۰ سی سی گاهی بیشتر گاهی کمتر.لطفا مثل همیشه منت بذارید راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم آلرژی داره رژیم هم دارم.

