Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر، مدفوع نوزاد دوماهه ی من زرد روشن هست همیشه. این دفعه چن روز اذیت داشت و بیفراری میکرد دوروز همشکمش کار نکرد بعد دو روز که شکمش کار کرد رنگ مدفوعش سبز بود . علتش چی میتونه یااشه؟
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام هر 3 مدل شیر خشک را که گفته بودین امتحان کردیم و هر سه را به شدت از بینی و دهان بالا آورد اگه ببلاک را ادامه دهیم یبوست را چیکار کنیم
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم 4روره مدفوع نکرده و فقط بادمعده بادرد میده نگرانم.ماساژ ورزش.تحریک مقعدم کردم جواب نداده.کمک کنید
- کج شدن لب نوزاد موقع گریه و خنده
با عرض سلام و خسته نباشید ...بچه ۸ ماهه دارم که موقع گریه و خنده لبش به سمت راست کج میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ..در طول زمان خوب میشه یا نه؟
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- زمان شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من 5.5ماهشه شیر خشک پپتی جونیور خیلی کم میخوره به پروتئین شیر گاو حساسیت نشون داده خواستم بپرسم غذای کمکی رو کی میشه شروع کرد بچم لاغر شده ممنون از شما
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- شربت آزیترمایسین
سلام آقای دکتر میشه به نوزاد سه ماهه با وزن ۵/۷۰۰شربت آزیترمایسین برای خلط وسرفه داد شربت از داروخانه تهیه کردم که خارجی نوشته بهش ندادم بااین اسمAZithromycin Oral Suspension l.p 100mg/5ml BDA-ZIN100 Suspension 30ml لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام وقت تون بخیر پسرم یک سالشه سینه اش عفونت کرده
میزان مصرف دارو برای کودکان یک سال چقدر باید استفاده کرد وزنش 10کیلو
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- واکسن یک سالگی
سلام آقای دکتر پسر من یازده روز پس از واکسن یکسالگی اسهال گرفته ممنون میشم راهنمایی کنید واسه قطع اسهال چی استفاده کنم
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- سرما خوردگی
نوزادسه ماهه دارم گرفتگی بینی و سرفه دارد چه شربتی بدهم
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد

