Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر تزریق امپول ۴ میل بتامتازون برای کودک ۸ ساله مضر میباشد؟
- سویق کودک
با سلام آقای دکتر فرزند من ۶ ماهشه و تازه غذای کمکی شرو کردم میتونم بهش سویق کودک بدم ؟ روزی چند قاشق؟
- بچه سه ماهه دارم از روزی که بدنیا اومده بدنش داعه
- خوابیدن نوزاد
سلام پسرم ۹روزه رفته توپنج ماه ازدیروزکلا خوابه وامروزم کلا دوسه ساعت بیداربود کلا خواب بود دلیلش چیه آیا مشکلی داره
- درخصوص بیماری های واگیردار
مادره مته حامله است .پسر بچه ۴ ساله ام ابله مرغان گرفته ده روزه و رخمهاش خشگ شده میتونند پیش هم باشند در ازمابش ایمنی مادر بلا است
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- شربت پاراکید بیشتر از یکماه دربش و باز کردم الانم بچم تب کرده میتونم بهش بدم؟
شربت پراکید بیشتر از یکماه درب شربت رو باز کردم الانم پسر ۱۱ماهم تب کرده میتونم بهش بدم
- پسرم ۳ سال و ۱ ماهش هست اشتهاش خیلی کم شده میتونم بهش قرص فولیک اسید بدم
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- ورم چشم وامدن عفونت کودک پانزده ماهه
- وقت بخیر پسرم اردیبهشت ۱۴۰۰۱سه سالش تمام میشه از دیروز ابریزش بینی و عطسه و از دیشب تب هم داره در ضمن چشمه چپش هم اشک میریزه مدام البته این اتفاق از پریشیب که از حمام برگشت
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهش هست و امروز آبریزش بینی ،سرفه و عطسه و در خواب گرفتگی بینی با خلط داره،دارو چی بهش بدم؟
- سلام من دختری ۱۸ماهه دارم سی روز قبل اسهال شد بردم دکتر دارو دادن شربت مترونیدازول ک ۱۴روز مصرف شد شش روز بعداز قطع دارو دوباره اسهال شد یک بارم استفراغ کرد دکتر بهش پدی لاکت داد با شربت زینک الان دارو میخوره ولی یک هفته گذشته روزی دو یا سه بار دفع داره اما مدفوعش ی بار شل یک بارم آبکی ودرهردومورد خلط دیده میشه دلیلش چیه پنج روزمره هست ک سرما خورده
پسر من ۴ سال و نیم داره ده روز پیش سرماخودده و گلوش خلط داره دو روزه خلط تو مدفوعش هست علت چیه ممنونم ازتون
- چشم نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن ۵ ماهشه و از اولی ک بدنیا امد چشم سمت راستش از چپ کوچک تر هست، وقتی با دقت نگاه کنیم متوجه کوچکی چشم میشیم، بیناییش هم خداروشکر خوبه چون وقتی دستمو جلوش تکون میدم با چشم هاش همراهی میکنه یا وقتی کسی از جلوش رد شه خوب با نگاهش دنبالش میکنه اما میترسم مشکلی باشه و اینکه از نظر ظاهری در بزرگسالی مورد تمسخر قرار بگیره راه حلش چیه؟؟؟ ممنون از زحمات شما
- وزن
با سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 2/100و قد 45و دور سر 31الان یکسال و سه ماهش وزن 16ودورسر 41وقد 81میخواستم ببینم همه چیزش خوبه ممنونم.
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- شربت
سلام آقاي دکتر خداقوت ممنون که وقت گران بهاي تان را براي ما ميگذاريد.آقاي دکتر شما فرموديد شربت کوآموکسي کلاو را اگر فرزندم گوش درد دارد 10روز ادامه دهم اما خير او گلو درد داشت و آب دهانش را نميتونست قورت بده با مصرف منظم الان 5روز هست که ميخوره و دو روزه که کاملا خوب شده آيا تا همين 5روز کافيست يا 7روز کامل بدهم؟؟چون خيلي بي قراري ميکنه با خوردنش لج شديدي ميکنه
- اولین مدفوع نوزاد
تو شکم مادرش مدفوع کرده ۹ روزه تو دستگاهه..ازسر سونو گرفتن گفتن سالمه ولی میگن باید سی تی ازش بگیریم آیا لازمه...زنده وسالم میمونه

