Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۶.۸ کیلوگرم وزن دارد و ۶۳ روزه هست و تب ۳۸ درجه دارد میزان مصرف قطره استامینوفن پاراکید چقدر است؟
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- وزن
نوزادم بدو تولد ۲۴۰۰ بود الان تازه رفته یازده ماه وزن ۸۶۰۰ وزنش کمه ؟
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- بی اشتهایی
پسر من ۲ سال و۶ ماهس چند وقته غذا نمیخوره هر غذایی که مورد علاقش بودو براش درست میکنیم نمیخوره هرچی بهش میدیم تف میکنه بیرون باید چه کار کنیم
- حساسیت بعد از تب
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه چند روز پیش تب داشت .وقتی تبش خوب شد .دو روز بعد کف پا وباسنش دونه های قرمز سر سفید وبقیه بدنش لکه قرمز ریز داره.اشتهاش کم شده و غذا نمیتونه بخوره گلوش درد میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
- حس بالاآوردن
سلام دکتر پسرم ۲۳ماهشه ازدیروزغذامیخوره اولین لقمه رو مث اینکه میخوادبالا بیاره میشه بعدقورت میده دیگه بقیه غذارو راحت میخوره میشه راهنمایی کنید دلیلش چیه ممنون
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- شیرنخوردن نوزاد ۵ماهه دربیداری
سلام ،دخترم ۵ماهش هست دوماه ونیم بود ک دیگه در زمان بیداری شیرنخورد ،وزنش ۶/۳۰۰هست بنظر شما چ مشکلی داره؟
- بی قراری
دختر هفت ماه ای دارم موقع غذا خوردن گریه میکنه یعنی نميخواد غذا بخوره چند روز وزنش 7.600بود اصلا غذا و میوه نمیخوره چیکارش کنم لطفا راهنمایی کنید تا می این وضعش ادامه داره ممکنه از دندوناش باشه هنوز دندان در نیاورده. خیلی ممنون
- گرفتگی بینی
باسلام نوزادم ۴۱ روزشه ۳ روزه موقع شیر خوردن یا بعضی مواقع دربیداری بینیش خس خس میکنه وهمین درشیر خوردنش مشکل ایجاد میکنه بینیشم همش تمیز میکنم چیزی داخلش نیس گه گداری هم تک سرفه میزنه دستگاه بخورهم روشنه ولی خس خس بینیش قطع نشده اکثرمواقع دل درد داره وشکمش یبوسه
- استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد من 26روزه است چند روزه بینیش گرفته چندبار خیلی کم استفراغ داشته ولی امشب وقتی تو بغلم خوابیده بود یکدفعه خیلی شدید وزیاد استفراغ کرد اصلا تا حالا این طوری نشده بود خطر داره علتش چیه
- عفونت روده
سلام دکتر خوب هستین خسته نباشید دکتر من پسرم ک ۲ماه داره همش بی قراری میگرد شب ها و بالا میاورد تقریبا دو شب اینجوری بود و پایین نافش باد کرده بودو سفت شده بود ما بهش ترنجبین دادیم و تا صبح نخابید بردیمش بیمارستان تو بخش بستری کردنش و به ما اجازه ورود نمیدن میخام بدونم مشکلش خیلی بزرگ ایا درمان میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- سلام بچه ام سه ماهش هست وزینکوویت بی بهتره یازینک سولفات برای رشدبجه
- 123
سلام آقای دکتر دیروزگفتید بچه ببذم دکتر آزمایش متخصص نبوددکتر عمومی گفتن طبیعیه اشون یک هفته دبکه یک ساله میشه قد وزن نرمال است دوماهگی گذدن گرفت پنج ماه وهست روز به شکم غلت زد هفت ماهگی به عقب عقب سینه خیز رفت هفت ماهگی نشست اما نه خوب نه ماهگی دیگه کامل نشست نیفتادده ونیم ماهگی خودش از حالت خواب به نشسته تغیر میداداز نه ماهگی سعی کرد بلند بشه ود ده ماهگی باکمک ومبل بلند میشه وقدم میزنه از پله بالامیره وبتزی فوری یاد میگیره اه اسامی خودش خانواده واکنش میدهوتوجهش خوبه اماهیچ خودش به تنهایی نمیتونه سرپابمونه تا ده ماهگی بهحالتکمامدو وسریع سینه خیز می رفت حالت چهاردست وپا میشد امادرنهایت سینه خیز می رفت اماالان وهاردست پاهم میره بچه بسیار خوش غذا وآرامی هست تنها مشکل من اینه کهخودش به تنهایی نمیتونه سر پا بمونه وفوری میافته آیانیازه پیگیر بشم واینکهتاکی فرصت هست
- دورسر
سلام پسرم 6ماه وده روزه است اقایدکترباوزن2900قد50دورسر36الان وزن8800قد72ودورسر47غلت برروی شکم میزنه میشینه البته بدون حمایت کوتاه باچشم همه چیز دنبال میکنه باپاهاش بازی میکنه ودهن میزاره هرچیزی ببینه بادست میگیره ومیخوره اسم خودش بلده ومیفهمه ازخودش صدادرمیاره تغذیه وخوابش خوبه بی قراری ندا ره اماسرش خر بزه ایی و .بزرگه من نگرانم تاالان باتجویز شماودکترش سونوجمجمه شده ونرمال است امامن نگرانم خواهش میکنم نگرانم
- تیروئید
سلام آقای دکتر من سابقه تیروئید کم کاری دارم البته تو دوره نوجوانی وقرص میخوردم ودورهذبارداری آزمایش دادم نرمال و خوب بود دکتر گفت مشکلی نداری والان دخترمن ده ماهشه چون سابقه تیروئید ما ارثی هست خواهرم مادرم هم دارن احتمال داره دختر من هم داشته باشه ؟چه موقع باید آزمایش داد چطور پیگیر باشم؟ ممنونم راهنماییم کنید نگرانم
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد

