Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- لرز درحمام
سلام خسته نباشید ، پسرم ۵ ماهه هستش هربار میبرم حموم تا داخل وان اب میزارم لرز میگیره خودش و سفت میکنه ، اون لرزشش طبیعیه؟ اولش اونجوری میشه بعضا قطع میشه بعضا بیشتر خودش و سفت میکنه و لرزششم بیشتر میشه دستاش اینا میلرزن
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- پوآر بینی ( فین گیر)
سلام اقای دکتر. برا نوزاد میشه از پوآر بینی (فین گیر) استفاده کرد؟چون نظرات متفاوته میگن خطرناکه و برا مغز نوزاد خوب نیست
- جایگزین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور برای نوزاد2/5 ماهه
بعلت کمبود شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور وسهمیه بندی چه شیر خشکی پیشنهاد میدهید ممنونم
- سلام نوزاد هشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام نوزادهخشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سه ماه و ۴ روزش هست امروز سرما خورده فقط سرفه میکنه چه شربتی بدم ممنون میشم جواب بدین الان دکتر نیست ببرمش
- خواب نوزاد
من نوزادم تازه يك ماه را تمام كرده خيلي سخت مي خوابد نزديك يك ساعت طول مي كشد كه بخوابد ولي وقتي مي خوابد سه ساعت تا شير خشك بعدي مي خوابد فقط سخت مي خوابد در برابر خوابيدن مقاومت ميكند گريه ميكند تا بخوابد در ضمن كوليك دارد .بعضي أوقات مطمينم درد ندارد ولي نمي خوابد و شروع به گريه ميكند تا بخوابد . چي كار كنم ؟دليل اينكه نميخواهد بخوابد چيست ؟ چه جوري سريع بخوابانمش؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم دوماهه از پونزده روزگی فهمیدم رفلاکس داره اولش امپرازول دکتر داد الان نکسیوم وشریثبت دمپریدون وقطره پدی لاکت میخواستم ببینم کی قراره خوب بشه هنوز استفراغ داره
- کم کردن آب بدن
سلام. شما فرمودید شیر دادان را افزایش دهم ولی من مشکلم اینه که جدیدا خوب شیر نمیخوره کم میخوره واسه همین کمی لاغر شده و کمتر ادرار میکنه. مدفوعش هم آبکیه چیکار کنم؟
- جداکردن اتاق خواب کودک
سلام آقای دکتر بهترین زمان برای جدا کردن اتاق خواب کودک چه زمانیه؟ دختر من ده ماهشه خودم خیلی وابسته شدم شبها هم سه بار گریه میکنه شیر میدم میخوابه
- پا چنبری
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. مرتضی هستم دختری دارم 5 ماهه که از یک پای خود دچار مشکل پا چنبری هست و دکتر بردیم گفتن ورزش بدین تا یک سالگی بعد از اون گچ میشه. خواستم بپرسم چیکار کنیم که مشکل خوب باشه و هم برای راه رفتن راحت باشه بعدا. با تشکر از افغانستان با شما در ارتباط شدم.
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم
- عفونت
شیر خوار ۷ ماهه دارم که زود زود عفونت ادا رار دارد ۳۵ هفته بدنیا اومده ختنه ام مشده علتش چیست
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- شیر خشک
سلام من بچه ام 13 روز اش هست بعد همش استفراغ میکرد هم شیر خودم را می خورد هم شیر خشک اسم شیر خشک هم بیول پلاس بود دیشب بردیم اش دکتر گفت شیر خشک اش خوب نیست شیر خشک آپتامیل را بهش داد دیشب بهش دادیم اصلا خوابش نبورد از دل درد من الان می خواستم ببینم که کدوم بهتر هست بهش بدهم و چقدر باید بدهم؟؟
- کبودی روی پا
با سلام وخسته نباشید پسرم 11ماهه هفته پیش اسهال و استفراغ شدواکنون خداروشکرخوبه ولی روی پاهاش لکه های مثل کبودیه ازدیروزدوباره ویتامین ها شوشروع کردم نیازی هست پیش دکترببرم یاچیزدیگه بهش بدم ممنون

