Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
سلام،آیا تشنج خفیف کامل درمان میشه؟ و چه مدت زمان میبره؟
- رب گوجه
باسلام وخسته نباشید من نوزاد م تازه رفته تو ده ماهگی میتونم داخل غذاش از رب گوجه که خودم داخل خونه درستش کردم داخل غذاش استفاده کنم ممنون
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم
- سلام من یه پسر۷ساله دارم تادوسه روزپیش هیچ مشکلی نداشت تااینکه تب کردبردم پیش دوکتور دارودادخوب شد الان نمیتونه درست بشیندوبلندشودراه میروداماهنگام نشستن زانوهاش سستی میکند
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- کار کردن شکم
سلام آقای دکتر دخترم الان تو 9ماهگی با وجود این که غذا بهش میدم ولی روزی هست 4بار دفع مدفوع داره مگه نباید با شروع غذای جامد کمتر بشه روزانه شیر خودمم را زیاد میخوره ارتباطی به غذای که خودم میخوره داره ؟
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- راه رفتن
سلام ببخشید کودک باید از چند ماهگی راه بیافته خیلی برام مهمه؟؟؟؟
- ادرار سوختگی نوزاد
سلام پسرم به خاطر دندان در آوردن ادرار سوختگی گرفته و اطراف مقعد چند تا خط قرمز شده و پوستش کنده شده .کرم هیدروکورتیزون ۱درصد میزنم روی قسمتی که پوست مال شده مشکلی نداره؟البته ۳ بار زدم
- سلام دخترم ۴ماهه هست واسهال شد دکتر برایش شیر خشک a110نوشت تا اونو میخوره خوبه شیر اصلی خودش نان بوده وقتی که دوباره نان بهش میدم اسهال میشه ایا میتوان همون al110را ادامه داد
- سلام دکتربچم همیشه تب داره بستری هم شدولی تبش بازهم هست ازمایش هم برسی شدچیزی مشاهده نشده بعددونه توبدنش هست
- فاویسم
سلام اقای دکتر . داروهایی مثل اموکسی سیلین . اموکسی کلاو . شربت دیفن هیدرامین . واسه من که پسرم فاویسم داره و۴۵روزه هست بهش شیر میدهم ضرر داره؟؟
- سلام خسته نباشید دخترم تو ۶ماه هست موقع خوابیدن هی پا میکوبه به زمین وقتی هم پوشکش رو میخوام تعویض کنم این کارو میکنه اما چند وقتی که خیلی موقع خواب این کارو میکنه علت چیه
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزاد دوماهه دارم سه روز بعد از واکسن ۲ماهگی به مدت ۵روز هست که مدفوع نکرده هم شیر مادر میخوره و در روز ۲بار شیر خشک میخوره اصلا هم اذیت نشده گریه هم نمیکنه چکار باید انجام بدم آیا این اتفاق طبیعی هست؟
- سلام و عرض ادب یه پسر 1.5 ساله دارم که تب کرده و قطره استامینوفن سوسپانسیون اگه اشتباه نکنم هر 4 ساعت میدم فقط میخواستگ بدونم تا چند روز باید قطره را بدم و اینکه آنفولانزا برای بچه ها چه علایمی دیگه ای داره. مایهات هم زیاد بهش میدم
- گریه نوزاد
سلام پسر من ۴۵روزه هست ولی شبا خیلی گریه میکنه وبه خودش می پیچه طوری که اصلانمیتونه شیربخوره.لطفا راهنمایی کنید
- بچه نوزاد 13روزه فاویسمی داره میشه شبر نان اوپتی پرو بدیم بهش؟

