Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- یبوست چندروز بشه خطرناکه برای دختر۲۶ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲سالشه الان ۷ روزه مدفوع نکرده شیاف هم گذاشتیم یبوست داره میخواستم بدونم تاچندروز بشه خطرناکه واسش مشکل پیش میاد.ممنونم
- کنده شدن ناخن
پسرم ۶ سالسشه تمام ناخن هایش کنده شدنه
- واکسن۱۸ماهگی
سلام دختر ۲۰ماهشه دیروز واکسن۱۸ ماهگی زدم امروز دونه های قرمز دراومده از بدنش و میخواره چیکار کنم لطفا جواب بدید
- ضربه
سلام ببخشید دختر یک سال ونیم من در حال بازی کردن بود توی پارک که خوردن بهش اون افتاد به پشت سر وصدا داد . مشکلی هست نگران هستم . ایتفراغ و گیجی هم نداشت ممنون میشم جواب بدین
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم ۷ و نیم ساله با ۱۹ کیلو وزن لطفاً دوز مناسب را بفرمایید سرفه زیاد داره الان ۱۲ روز از بیماری می گذرد و ما تا به حال آنتی بیوتیک بهش ندادیم به خاطر اینکه احتمال دادیم ویروسی باشه.
- درباره شامپو
- سلام من دختری بیست ماهه دارم شامپوبچه جانسون به موهاش میزدم حدودپنج ماه بودالان میگن این شامپوسرطان زاست،الان یعنی دخترمن سرطان گرفته
- درمورد درد باسن
پسرم سه سالشه مدتیه می گه پشتش درد می گیره گاهی هم دلدرد داره.موقع مدفوع هم زور می زنه نمی دونم چکارکنم راهنماییمکنید
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر، خسته نباشید شما برای پسرم آدزیر نوشتید اما نمیخوره. براش مولتی ویتامین پدیابست گرفتم روزانه ۱ سی سی میدم قطره آهن هم لیپوزوفر فورت یک سی سی. این ها رو میخوره. مقدارش درسته آقای دکتر؟ مشکلی نداره؟ اگر لیپوزوفر معمولی هم بدم همین یک سی سی باید باشه؟ بچه ۹ ماهه است
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- شربت مولتی میناجویس
سلام دکتر خسته نباشید من قبلا برای دخترم شربت مولتی ویتان میدادم ولی الان نایاب شده وشربت مینا جویس رو جایگزبن کردم آیا مشکلی نداره واین شربت مناسبه براش واینکه روزی چند سی سی باید بخوره ؟؟؟؟؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام دخترم 29کیلوعه و گلو درد داره هر دوتزده ساعت چند سی سی باید بخوره؟ شربت سیفکسیم 100
- سینوزیت
سلام خسته نباشید پسرم هفت سالشه سینوزیت داره دکتر بردم شربت فارمنتین نوشت براش چند روز طول دوره درمانشه.چهار روزه میخوره هنوز گوش دردداره ممنون از لطفتون.
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟

