Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روزه گرفتن کودک
کودکی 12 ساله داریم که اصرار به روزه گرفتن دارد , اجازه بدهیم یا خیر ؟
- ضربه به سر
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر دختر ۹ ماهم از ارتفاع ۵۰ سانتی تخت با سر افتاد رو سرامیک دو سه ثانیه گریه کرد بعد سر و گردنشو با دستاش عادی تکون میداد به نظرتون ببرم دکتر
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .
- حساسیت به قطره سولفاستامید
سلام خسته نباشید چشم پسرم عفونت کرده و براش قطره سولفاستامید تجویز شده ولی حساسیت بهش داره چه جایگزینی داره ؟
- عفونت چرکی گلو
سلام وقت لخیر پسر7 ساله دارم الان 7 روزه درد گلو تب داشت که گلودرد چزکی روی لوزه هاش سفیدی زده دکتر بهش امپول پنی سیلین داد با کو اموکسی کلاو 325 ولی هیچ تغیر نکرده فقط تبش خوب شده بینی پسرم کلا گرفته قطره سدیم کلراید هم زده اثرنداده فنیل افرین و تسپری بینی مومتازون هم زده اثر نداده چط
- علایم دندان در آوردن کودک
- تب دوره اي كودك
سلام. كودك سه سال و ده ماهه اي دارم كه در سن دو سالگي يك بار به مدت ٥ روز تب بالا داشت و توي خونش عفونت بود. ٥ ماه پيش حدودا ٧ روز تب داشت و دكتر تب بر و آنتي بيوتيك تجويز كرد. دوباره ٢٠ روز پيش ٧ روز تب داشت و باز روز پنجم توي خونش عفونت بود و نيوتروفيل ٣٠، ليمفوسايت ٦٨، إيزينوفيل ٢، wbc ٣/١، hub ١٣/٣، اياسآر یک ساعته٣٠، سيآرپيمنفي.
دكتر گفت اگر تا ٣ روز خوب نشد باید آز تكميلي بده و ليخو بشود. الآن دوباره از ديشب تب كرده البته نسبت به دفعات قبل تبش پايينتره ضمنا اين تب كردن ها يا خير از وقتي به مهدكودك رفت هشروعشده واينكه بدنشنسبتبهتببرمقاومه وخيلي سخت با استامينوفن وبروفن تبش پايين مياد. آيا اين تب كردن هاش و نهروماتيسميا بيماري خطرناك ديگه هست؟ - اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- یبوست
سلام دکتر علت یبوست نوزادم میتونه مصرف قرص آهن و مولتی ویتامین مینرال توسط خودم باشه هم شیرمادرمبخوره هم خشک
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- ارتباط برقرار نکردن کودک
دخترمن دوسال و نه ماه دارد بهیچوجه ارتباط باکسی برقرار نمی کند وموقع دیدن ماو دیگران فقط نگاه می کند قادر به حرف زدن هست ولی خیلی کم حرف میزند وبیشتر اوقات هیچ حرفی نمیزند وقتی بهش میگیم بای بای کن فقط نگاه می کند اصلا هرچی بهش میگیم فقط نگا می کند پدرش مسافرت رفته بوداصلانگفت کجاست وموقع دیدنش درواتساپ هیچ حرفی نمیزد خیلی نگرانشم نمیدونم اگر بیماری ای دارد چه نوع مریضی هست وپیش کدام متخصص باید بریم ازطرفی مادرشهرستانیم وشوهرم بشدت بادکتربردن بچه مخالف است نمیدونم چکارکنم
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- عوارض دارو
سلام وقت بخیر🙏پسرم ٢سالشه شیطون هرکی میبینش میگه ببرش دکتر واسه آیندش خطرناکه شب ادرای تپش قلب سطح یاد گیریش میاد پایین.دکتر خودش ۵ماه پیش ی قرص پیشنهاد داده بود که بدم و آروم میشه و ترسیدم و ندادم.میخواستم ببینم قرص ایمی پرامین١٠ عوارض نداره؟ یا اگه دارو ندم تو آیندش تاثیر داره واقعا؟ممنونم
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- انتقال ویروس آبله مرغان
آیا بزرگسالی که به دیدن بچه ۱۴ ساله ای که آبله مرغان گرفته رفته میتونه خودش ناقل ویروسش باشه؟ اگه هست تا چند روز دوری اون بزرگسال از بچه ۳ساله توصیه میشه؟
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

