Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی بعد از ختنه کردن
سلام من پسرم یک ماهو دوهفتشه ۵ روز پیش ختنش کردیم امروز هم تو مای بیبیش لکه ی خون دیدم طبیعیه؟؟ ختنش هم از طریق لیزر بوده
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- قطره
سلام دکترپسرم۱۰ماهشه قطره آدزیروشبانمیخوره زودمیخوابه اشکال نداره درروزهروقت شدبهش بدم؟
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- سرفه
سلام خسته نباشید برای بچه سه ماهه که گرفتگیبینی دارع و سرفه میکنه چی خوبه؟ اسپری سالبوتامول به نظرتون استفاده کنم؟ بخور سرد هم خونه داریم به نظرتون بخور رو نزدیکش بزارم یا ازش دورکنم؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- زبان
سلام دکتر دختر دوسالم خیلی بهونه میاره و اذیت و گریه۱.اب زیادی از دهانش میریزه و میخارونه اخر لثه شو ایا دندون کرسی هست؟۲.نوک زبانش سفید پوستش نرم شده مثل حموم زیاد میمونی پوست پیر میشه و قرمزه همش میگه میسوزه چیز داغم یادم نمیاد داده باشم خیلی اذی میکنه چیزی نمیخوزه لطفا بگید چی بدم چیکار کنم اروم شه
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر.برای خوردن پودر اس امپرازول چند ساعت قبل باید معذه ی نوزاد خالی باشه؟
- رشد و قطره آهن
با سلام و عرض ادب خدمت دکتر محترم ..خواهر زاده ام یازده ماهشه هر وقت قطره آهن بهش میده میره تو ملاجش ..تا حالا چند بار به مرز خفگی رفته ...آیا میتوان قطره آهن رو با آب رقیق کرد و بهش داد یا به صورت قرص حل کرده به کودک یازده ماهه داد؟؟؟با تشکر
- امپرازول
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک ب علت وزن پایین ب متخصص نوزاد مراجعه وشربت امپروزول ب میزان ۲ونیم سی سی روزی ۳بارتجویز کردن وگفتن هربا ۱ساعت قبل وبعدش ناشتا بلشه. ۳بار زیادنیس وبعدش ۱ساعت ناشتا؟
- بیماری کودکان
سلام . آقای دکتر سرماخوردم اگه آپول چرک خشک کن دکتر تجویز کنه اشکالی نداره بزنم به بچه شیر میدم؟
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- سرما
سلام آقای دکتر بچم ۹ماهشه شربت گلوش چرک کرده خس خس میکرد دکتر سالبوتامول و زادتین و اسپری تنفسی داده شربت چرک خشک کن آزیترومایسین رو هر چند ساعت وچقدر بدم ممنون و این داروهارو تا کی ادامه بدم الان ده روزه که میدم
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم 9ماهشه ازدیروز تب میکنه از امروز بینی هاش کیپ شده چیکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین

