Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟
- سلام برای کودک 4/5ساله مقدارسفکسیم 100چقدر گلودرد هستش ؟
- کودکم
سلام ،پسرم یک سال ده ماه هستش ،غذا همه چیز میخوره ،ولی شکمش خیلی کار میکنه لاغر هم هست ،خواستم بدونم دلیلش چیه ،همش هم بین ران ها جا مقعدش قرمز حالت سوختگی میشه
- سلام دخترم 4ماهش هست شیر خشک میخوره ایا لازمه اب بهش بدم
- سلام داکتربچه ام یک ماهه هست ۱کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد در ۷ماهگی به دنیا آمده کف پاهایش ورم کرده ؟
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۶ماهشه خیلی کم غذا میخوره بی اشتهاس بجز زینک سولفات چ شربته اشتها اوری میتونم بدم ک کمک کنه غذا بخوره لطفا طرز تهیه اشم بگین ممنون
- گوشت اضافه در مقعد
سلام دخترم ٢سالش از يك سالگي متوجه گوشت اضاف روي مقعدش شدم قسمت خارجي البته به دوتا متخصص مراجعه كردم گفتن مشكلي نداره خودش ميره الان بزرگتر شده چكار بايد مرد
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- شیرخوردن
سلام اقای دکتر یک نوازدچندسی سی شیرخشک درساعت بایدبخورد
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- فاویسم
سلام بچه از کی معلوم میشه فاویسم داره باید آزمایش ببریم یا وقت تولد معلوم میشه
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ سالشه ۴ روزه تب داره با پروفن تبشو میارم پایین دوباره تب میکنه امروز کل بدنش دون دون قرمز زده چیکارش کنم
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام اقا دکتر پسرم یک سال هشت ماهش شربت اموکسلین۱۲۵چند سی سی بدموچند ساعتی
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش

