Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدای بلند نفس
سلام
یک نوزاد چهل و شش روزه هست که موقع خواب نفس میکشه از صدای بلند نفس بیدارش میشه. موقع بیداریم بعضی وقتها این کارو انجام میده. دلیلش چیه؟
- تب
با عرض سلام اقای وکتر دختر ۳سال و نیم دارم که از صبح تب ۳۹ درجه دارد سرفه ندارد فقط تب و لرز و بی حالی
- لیکوآپ
درودفراوان جناب دکتر پسرم سه ساله۱۳کیلو و مینور هست از یک سالگی سانستول زینک پلاس میخورد و الان چندماهی پزشک براش لیکوآپ تجویز کرده به نظر شما بهش نیاز داره؟تا کی باید شربت بخوره؟ متشکرم از وقتی که میذارید
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه
- جوش دستها
سلام آقای دکتر.دخترم 18ماهشه دستاس وپاهاش چوشاي قرمزميزنه جوش اولش کوچيله بعد کمی بزرگ میزنه نمیدونم از لباس هستش چون دستاش وپاهاش عرق میکنه .امکان داره خوردن انگورگرمي بزنه باعث جوش بشه .ممنون
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- کتو تیفن
سلام پسر من ۲سالو نیمه هست با وزن ۱۸ دکتر گفت ۵سی سی کتوتیفن زیاده آیا و اینکه یک ساعت بعد سرماخوردگی خوردگی دادم ضرر داره
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- تفت های ریز ریز قرمز بعد از یک روز تب در پشت و شکم دخترم
دخترم دو هفته پیش یک روز تب داشت که بعد یک روز خوب شد، بعد بعضی روزها حالت تهوع داشت، و بردمش دکتر برای حالت تهوع و کم اشتهایی که سرم و امپول حالت تهوع و ویتامینه زدن، و بهد از دو روز دیگر ضعیف تر شد بردمش دکتر مجددا که آزمایش نوشتن همه چیزش خوب بود هیچ دارویی ندادن، دوباره بعد از دو روز تب کرد بردمش دکتر سونوگرافی نوشتن عفونت روده نشون داد که گفتن در اثر همین ویروس ها مونده باعث دل درد و دل پیشگیری و کم اشتهایی شده . حالا هم بعد از این ها پشت و شکمش حالت دانه ریز ریز قرمز (تفت قرمز) در اومده ، لطف کنید بگید من چیکار کنم. البته دکتر دارو استامینوفن و سفکسیم ۱۰۰، و شربت کولیک و مترونیدازول دادن استفاده می کنیم.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- نوزادپنج ماهه
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزادم شش ماهشه وزنش ۵۷۰۰هست وزن بدوتولدش ۲۶۰۰خیلی لاغره فرنی هم بهش میدم ولی اصلا رشد نمیکنه شربت زینگ گلوکونات وقطره میم هم بهش میدم شیرخودمو میخوره احساس میکنم شیرم اصلا بدرد نمیخوره یعنی از دوماهگی به بعدرشدش متوقف شد دوماهگی ۴۴۰۰بود به نظرتون شیرخشک چی بهش بدم
- بی قراری و غذا نخوردن دختر 20 ماهه
با سلام و احترام
دختر 20 ماهه ای دارم که حدود ده روز است که ضمن زدن انگشت به ناف خود با کنار زدن لباس به این کار اقدام می کند اشتهای خود را نیز از دست داده است و در طول ده روز لاغر شده است پیش دکتر متخصص کودکان بردیم ویتامین دی 3 فروگلوبین و ویتازینک (مولتی ویتامین + کلسیم + زینک) تجویز کرده که استفاده می گردد اما بهبودی حاصل نشده و مدام بیقراری می کند. علت چیست؟
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- استفاده از آمپول بتامتازون
سلام. دختر ۵ ساله م به مدت ۱ روزه که گلوی چسبناک داره و تب هم داره. دکتر نصف آمپول بتامتازون نوشته براش. ممنون میشم راهنمایی کنید. تردید دارم واسه زدن آمپول بتا
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- اسهال
سلام دوقلوهام یک سال ویک ماه دارن درهفته ۴روزاسهالن طوری که پاهاشون میسوزه اذیتن قطره وپودرپدی لاکتم جوابگونیس چندباری دکتربردم خوب شدن ولی بعدچندروزبازاسهال شدن حتی شیرخشکشونم عوض کردم الانم که دندون درمیارن نگرانم لطفاراهنماییم کنین ممنون
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام یک هفته است از واکسن ۱۸ ماهگی پرسم میگذره تب نداره میتونم الان ک تب داره ببرم واکسنش را بزنم یا تبش پایین ک امد بزنم

