Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن از بالاي نرده تخت
كودك يك ساله از بالاي نرده تخت حدود يك متر ارتفاع افتاد بعد دو روز دست چپشو ديگه بالا نمياره چه اقدامي بايد كرد
- تزریق دگزا
پسر دو ساله من کهیر زده دکتر براش دگزامتازون نوشته ضرر نداره؟
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- مدفوع خونی وسبزچسبناک
پسرم تازه رفته تو ۷ماه چند وقت پیش واکسن زده چندروزه متوجه شدم تو مدفوع خون هست الان بیشتر شده رنگش هم سبز غلضتش هم تقریبا چسبناک ۸کیلودوالی سه روزه اینجوری شده هیچ علائمی نداره شیر هم میخوره فقط گاهی عوقات شبها یکم بی قراری میکنه
- علت کش و قوس نوزاد ۲۰روزه چیست
- ذات الریه
با سلام و خسته نباشید کودک من مدتی دچار تب متناوب شده و اکنون در بیمارستان به دلیل ذات الریه بستری است. به دلیل مصرف آنتی بیوتیک های قوی ضعیف شده و غذا نمیخورد. آیا میتوانم قرص جوشان ویتامین سی به او بدهم؟
- قرمزی مقعدی کودک 3 ساله
با سلام مقعد بچه سه ساله من قرمز شده و بچه بی قراری می کنه چه دستوری میدید با تشکر
- سلام دخترمن ۶ماهه هست تودست پاهاش وکمرش جوش قرمز هست چه دارویی بهتره براش
- اب میوه
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر به شیرخوار ۹ماهه تا چند سی سی در روز میشه آب سیب داد؟
- کپسول اموکسی برای کودکان
سلام میشه به گودک ۹ ساله باوزن ۳۵ کیلو کپسول اموکسی سیلین ۵۰۰ بدیم
- سلام برای سرفه های شدید پسرم که نه سالشه دکتر تجویز کورتون وداروهای دیگه ایی داده وگفته که تا یک ماه باید استفاده کنه ایا زیاد نیست
- تکان دادن دست
سلام وقت بخیر نوازد یک ماهه دست هاش رو بالا میبره و تکون میده از خواب بیدار میشه علتش چی میتونه باشه
- عفونت روده نوزاد
پسرم شش ماهه است بردمش دکتر برا غفونت روده کدی لاکت بهش دادن
- کج شدن سر
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه یه مقدار خیلی کم سر سمت راستش بیرون زده چون از بچگی عادت داشت به چپ می خوابید و من به سختی گاهی به راست می خوابوندمش آیا اشکالی دارد؟ ؟؟خیلی ناراحتم از این پس اگر چند شب به راست بخوابونمش خوب میشه؟؟
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام بچه هشت ماهه اي كه زرده تخم مرغ نميخوره حتي با پوره سيب زميني هم تركيب ميكنم نميخوره در واقع پوره سيب زميني هم دوست نداره داخل چه غذاي ديگه اي ميشه تركيب كرد ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
کودک ۵ ساله وزن ۲۲ کیلوگرم از چند روز ویش بیمار شده و دوز داروی تجویز شده توسط تکنسین داروخانه روی دارو نوشته مشده
- بی اشتهایی
سلام تورو خدا کمکم کنید بچم شیر خشکیه شیر نمیخوره ۲۰ هم بردم واکسن ۶ ماهگی زدم حالا اصلا لب به شیر نمیزنه و میخوام شیر بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بچم آب شده غذای کمکی هم نمیخوره؟
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- پایین بودن دمای بدن پسر ۹ساله

