Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- مولتی ویتامین یا آد
سلام آقای دکتر من ۶ماه دخترم تموم شده تا به حال بهش قطره آد میدادم از این پس مولتی ویتامین بدم بهتره؟؟یا همون آد بدم؟؟چون به نظرم مولتی ویتامین اشتها رو زیاد میکنه و بچه ی من چون کم غذاست
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- جای واکسن
سلام.نوزادم الان ۵ ماه و نیم هست واکسن چهارماهگی که براش زدن هنوز جای واکسنش سفته.مثل یه گلوله سفت دست میزنم زیر دستم حس میشه به نظرتون مشکلیه؟؟
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- دوره مصرف زینک
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید من پسرم نارس بدنیا اومد دکتر براش زینک نوشته روزی یه سی سی تا الان ک هفت ماهش شده بهش دادم لازمه هنوز ادامه بدم چون شنیدم مضره ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- تنگی نفس
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم الان سه روز تب دارد و شدیدا دچار تنگی نفس است اصلا درست تنفس نمی تواند بکند در صورتی که بینی اش باز است آیا خروسک دارد یا نه و باید چکار کنم
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- یبوست
سلام شکم شیرخواری که شیرخشک میخوره تاچند روز کار نکنه طبیعیه ؟؟؟
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزاد ۴ماهه ای دارم که هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک البته بیشتر شیر خشک میخوره چند روز قبل مدفوعش سبز روشن وزرد باهم قاطی بود ولی بعد خوب شد از امروز صبح مدفوعش سبز تیره شده علتش ودرمانش چیه
- سینه خیز رفتن
سلام خسته نباشین دخترم الان ۵ ماه و بیست روزشه هنوز سینه خیز نمیره فقط باسنشو بالا میبره تلاش میکنه ولی جلو نمیره چطوری بهش کمک کنم زودتر سینه خیز بره زمان سینه خیز رفتن کی هست؟
- لکه شیر قهوه
سلام دخترم ۱۱ماهشه از چهار ماهگی متو جه لکه های شیر قهوه شدم الان دارن زیاد میشن و دخترم هیچ مشکلی نداره سالمه
- قرمزی نوک دماغ
سلام خسته نباشید شیر خوار یک ماه دارم از بدو تولد نوک دماغش صورتی رنگ بود فکر کردم این قرمزی از عرق یاموارد دیگر هست اما الان وارد دوماه میشود هنوز نوک دماغش لکه صورتی هست خیلی نگرانم همینجوری باقی بماند جکار باید انجام بدهم تا خوب بشود
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- تغذیه کمکی
سلام آقای دکتر من بچه ام فردا ۱۶۰ روزه میشه میخوام تغذیه کمکی با فرنی رو شروع کنم آیا برای فرنی شیر پاستوریزه و استریلیزه جوشیده شده استفاده کنم؟مقداری شیر جوشیده را همراه با آب بپذم درسته؟؟چون میگن نباید به بچه زیر یک سال شیرگاو داد و برای من هم سخته شیر خودمو بریزم
- کیپ شدن بینی نوزاد
خسته نباشید پسرم ۷ ماهشه الان ده روزه مخاط شفاف وکش دار از بینیش خارج میشه گاهی هم ابریزش داره و خس خس سینه تشخیص شما چیه ممنونم
- آیا سی تی اسکن مغز نوزاد ضرر دارد؟
با سلام ببخشین نوزاد ۶ ماهه ای دارم که چند روز بعد تولد پرش و لرزش دست و پا داشت حدود ۱۰ روزیگیش اورژانسی بردم بیمارستان که تشخیص اشتباه احتمال تشنج دادن و ۳ روز بستری کردن و سی تس اسکن ریه و مغز و اکوقلب ازش گرفتن و کلی آزمایشات دیگه که خداروشکر سالم بود بعد اون بردم متخصص اطفال که گفتن طبیعیه و رفع میشه خداروشکر دیگه اون حرکاتو نداره حالا آقای دکتر من نگران اون سی تی اسکنا شدم میگن خدای نکرده در آینده سرطانزاس چون نوزاد بوده خیلی نگرانم آیا واقعا همچین حرفایی درسته؟

