Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لووتیروکسین
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بهدش از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست یا باید تا سه سالگی دارو بخوره؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و هشت روزشه وزنش هم پنج کیلو وچهارصد گرم
- کوپیدن پا کودک
سلام دختر ۹ ماه دارم که هم تو خواب و هم بیداری پاش رو زمین میکوبه میخواستم ببینم دلیلش چی هست
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- بیماری
دخترم سه روزه که بیقراره و از دیروز شکم و گردن و قسمتایی از دست و پاش قرمز شده.تب نداره ولی قسمتای قرمز شده داغ هیت.دکتر بردم گلوش رو معاینه عفونت نداشت.خیلی بیقراره چه کنم
- اچ آ
بإسلام.اقاي دكتر من هموني ام كه گفتم دخترم شيرخشك اي آر ميخوره پنج ماهه ..الان هشت ماهشه .هم رفلاكس داره هم الرژي..بدنش كهير ميزنه فردا پنجشنبست دكترمتخصص مطب نيستن كه ببرم امروز هم همسرم نبود به دكتر مراجعه كنم تا روز شنبه ميشه بگين چيكاركنم دخترم حالش بد نشه ميتونم شيرخشك اچ آ بدم؟ واسه رفلاكس و خس خس سينه چي بدم بهش اگه بالا اورد؟ دخترمن خيلي وقت بًود بالا نمي اورد ولي امروز از دهن و دماغ شير بالا اورد
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- رفلاكس معده
با سلام دختر من ٢ماهش هست بعد از شير براي زدن بادگلو به خصوص زماني كه خوابه مثل شبها نميتونه بادگلو بزنه و هي به خودش ميپيچه و گاهي گريش ميگيره اين نرماله؟ براي رفلاكسشه؟تو خواب مدام به خودش براي رفلاكس ميپيچيد و صدا در ميورد ، الان كمتر شده ولي الان وقتي بادگلو داره همچنان اونطوريه. خيلي جديدا اب دهن و حالت كف داره و همش داره ترش ميكنه يا عق ميزنه و سرفه ميكنه . خيلي كم بالا مياره شايد ٢روز يكبار حالت پنيري بيشتر مواقعموقع شير خوردن دايما سرش رو رو به عقب مي بره و ناآرومه.آيا مي تونم از قطره زانتك و يا داروهاي مشابه اين استفاده كنم
- تغذیه
با سلام اقایی دکتر در مورد تغذیه ی نوزاد نه ماهه به جز سه وعده غذای اصلی از چه میان وعده ای میتوان استفاده کرد ممنون از راهنمایی شما
- شیر نخوردن
نوزاد پسر۶ ماهو نیم اصلا در صورت بیداری شیر نمیخوره از همون نوزادی خوب شیر نمیخورد ولی الان اصلا وقتی بیداره شیر نمیخوره دهنشو سفت میکنه توی خواب میخوره ولی مشکل اینه که صبحا از ساعت ۸ صبح که تا ۱۲ بیداره هبچی نمیخوره حالش بد نمیشه چیکار باید کرد؟
- یبوست
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهشه دچار یبوسته ۱۵روزم میشه ک دفع نکنه داروها خم خیلی جواب نیستن پیدرولاکس میتونم بدم؟
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- زردی نوزاد
با سلام بیلیروبین 4.5 برای نوزاد 25 روزه نیاز به بستری شدن در بیمارستان و استفاده از دستگاه هست؟ممنون از راهنمایی شما.
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- رفلاکس
سلام برا رفلاکس نوزاد پنج ماهه دکترش شربتدمپریدون دادا...میخاستم ببینم عوارض نداره؟ بهش بدم؟ غذای کمکیش شروع بشه رفلاکسش کمتر نمیشه؟ تشکر
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام خسته نباشید اگر گرانولوم ناف نوزاد با نیترات نقره خوب نشه ..و جراحی لازم باشه بیهوشی واسه بچه ۲ماه بد نیست خیلی میترسم اتفاقی بیفته
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- یبوست نوزاد
سلام دختر من چهل روزه است وشیرخشک میخوره گاهی دچار یبوست میشه و مدفوع تقریبا سفتی داره و هنگام دفع زور میزنه وقرمز میشه و گاهی مدفوعش شل ومشکلی نداره میخام ببینم علتش چیه وچیکارکنم
- پوست
سلام پوست پسر یک ماهم دون دون قرمز زده بود بردم دکتر کرم داد خوب شد الان پوستش خشکه برای خشکی پوستش چی کار کنم
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون

