Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سرفه
باسلام.. دختر8سالم سرماخورده وسرفه های خشک پشت سرهم میزنه شربت کتوتیفن براش خوبه؟
- مای بیبی تاریخ گذشته
سلام خسته نباشید اقای دکتر ما یک مای بیبی خریدیم تاریخ ندارد چطور بفهمیم تاریخ آن گذشته یا هنوز مانده به تاریخش
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- لطفاً راهنمایی کنید
سلام آقای دکتر بچه من هفت سالشه سرما خورده بود بردمش دکتر ضربان قلبشو گوش دادن گفتن ببرین متخصص قلب بردیم گفتن قلبش سوراخ داره سه ماه دیگه بیارین آنژیو ولی دیگه نگفتن بیارین ای خطرناه لطفاً راهنمایی کنید ممنون.
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- دندان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه 2تا دندون پايين و تا حالا 4تا دندون بالا درآورده و ديگه چندوقته در نياورده ميخواستم بپرسم خدايي نکرده مشکلي داره؟؟
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده

