Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم
مقدار مصرف برای کودک دو سال
- تب داشتن
با عرض سلام ادب و احترام دختر 4 ساله دارم که الان به مدت چند روز است که فقط تب میکند دکتر هم بردمش بهش استامینوفن و دیفن هیدرامین و سیفلیکسین داده. تار 6 ساعت که دارو مصرف میکنه حالش خوب میشه اگه از 6 ساعت بگذره دوباره تب میکنه
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- نفخ شدید کودک دوساله
دخترم تا الان ک دوسالشه بیشتر مواقع شبا بد خوابه و رفلاکس هم داره
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- قطع قرص فنوباربیتال
سلام دکتر خسته نباشین من دخترم ۴ سال ونیم هستش سال ۹۹ تشنج در اثر تب داشته که نوارمغزی سالم بودبراش قرص فنوباربیتال تجویز کردن از روزی دوتا شروع شد تا الان که یک چهارم هرشب میدم یک ساله یک چهارم قرص فنوباربیتال مصرف میکنه میخوام قطعش کنم تا الان هم خداروشکر تشنجی نداشته . ممنون میشم کمکم کنین چون اصلا شرایط رفتن به دکتر ندارم یک دنیا ممنون
- غذا خوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و ده ماه است آقای دکتر پسرم خیلی زود به زود گرسنه میشه و زیاد غذا میخوره اغلب احساس گرسنگی میکنه و خیلی هم وزنش با توجه به غذا خوردن زیاد نیست الان 9کیلو هست وهمیشه هم دوست داره بخوابه زود خسته میشه وآقای دکتر زود به زود مریض میشه و دچار تب گرفتگی میشود لطفا من را راهنمای کنی ممنون میشم
- یبوست پسر دو ساله ونیمه
سلام خسته نباشید پسر دو سال ونیمه دارم مدتیه گاهه دچار یبوست میشه که خیلی اذیتش میکنه داروی خانگی مثل آلو و خاکشیر هم استفاده کرده یکی دو روز خوب میشه دوباره یبوست میگیره نمیدونم چکار کنم یه ماه پیش هم بخاطر ویروس روده ای بعد از آزمایش و سنوگرافی گاز روده ای تشخیص دادن و انتی بیوتیک و شربت نی نی لاکس برا یبوست دادن که یبوستش اصلا خوب نشد با این شربت ممنون میشم راهنماییم کنید
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- مصرف دارو ازریتومایسین
پسرم 6سال هست امروز دکتر بردم شربت ازریتومایسین 200داده روی دارو برچسب یک قاشق چای خوری زده به نظرم اشتبباه زده برای بچه شش ساله 5سی سی هست درسته ؟؟؟
- ملاج
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سالشه ملاج بالای سرش هنوز یه کم نرمه و گاهی نبض داره به نظر شما ایراد نداره؟ تا چند ماهگی کاملا سفت میشه؟ ممنون از راهنمایبتون
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- سرفه خلط
سلام پسر یکسال و نیمه دارم چندروزه سرماخورده دکار بردم و دارو دادن الان تب نداره فقط سرفه خلط دار شروع شده چه دارویی بدم خوب بشه؟
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.

