Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- وزن نگرفتن نوزاد
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام دخترم ۸ ماه داره برامدگی در نوک سینه سمت چپ داره تازه متوجه شدیم ایا باید جدی بگیریم
- شربت کالپول
سلام .دخترم ۶ماهشه برای تب بعدازواکسن میتونم شربت کالپول بهش بدم؟وزنش ۶و۸۰۰هست چقدربایدازین شربت بهش بدم؟وچندساعتی بهش بدم.
- واکسیناسیون
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم جهت کاهش درد و بیقراری واکسیناسیون چهارماهگی باید چیکار کنیم با تشکر
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم پنج ماهشه پنج روز اسهال و اسفراغ شديد شده تب هم داره شير كه ميخوره به شدت بالا مياره هر دو روز ادرار ميكنه هر چى دارو هاش رو ميديم بالا مياره شياف هم گذاشتم براش فايدى نداشت شير خشكى هست بيوميل 1ميخوره لطفا كمكم كنيد دكتر بردم بازم خوب نشد
- واکسن
سلام ۲۲ روز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دیر زدم شرایط مناسب نداشتم بنا ب دلایل مختلف عقب افتاد آیا اشکالی پیش میاد دراثر گذاری واکسن؟
- شیرخوردن
سلام آقای دکتر نوزادم فرمودین هرسه ساعت 60 سی سی یخوره دلی به محض اینکه میخوره عادت کرده پشتش شیر مادر بخوزه اشکالی نداره؟
- جوش
جوش زیر چانه
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- کمبودwbc
سلام وقتتون بخیر نوزاد من 9ماهه هس تو آزمایش خونش میزانwBc 5.7 هست و در آزمایش مدفوعش میزان RBc0_1 هست میخواستم بدونم نظر شما چیه خطرناک نیس
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- ضربه به قسمت فوقانی سر
سلام وقتتون بخیر..چن روز پیش یه گوشه از گوشیم به قسمت فوقانی سربچم خورد یه ذره استفراغ کردو سه چهاردقیقه گریه کرد بعدش اروم شد بنظرتون خطرناک نیست همش تو فکرم چیکار کنم خداروشکر مثله قبلشه حالو احوالش ولی خیلی تو فکرم چیکار کنم بنظرتون؟بچم پنج ماهونیمشه
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر. میشه قطره آدزیر رو با غذای بچه مخلوط کنیم بهش بدیم؟ چون طعمشو دوست نداره میریزه بیرون
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- بدغذایی کودک
سلام پسر من ۸ ماهشه خیلی بد غذا شده یعنی قبلا اینجور نبود الان بجز شیر هیچی نمیخوره حدود دوهفتس بهداشت هم بردمش گفتن وزن اضاف نکرده خیلی نگرانم چی بهش بدم 😔
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟

